|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Tøff
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Mett nekter å sitte dypt inne i de Haldenske skoger med meg på det tidspunktet (37 uker pluss), så vi sender LilleBøll med besteforeldrene på hyttetur og holder oss hjemme, i nærheten av Ahus.
|
|
|
#62 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi blir hjemme. Påskeegg, krim på skjerm og i bok, tur i fjæra, bytur, kanskje skitur, kanskje sykkeltur, kanskje kino, god mat og rolige dager i alle fall. Eldste reiser til mormor i feriene, så vi har bare gutta hjemme.
|
|
|
#63 |
|
Pauset
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal 8. året på rad til Femunden. De andre skal gå på ski, mens jeg er på hytta. Godt å være sammen på tur, men litt frustrerende at jeg ikke har ork til å komme meg på ski. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?
Og til tross for at den sedvanlige turen til hytta på fjellet må vike også i år, ungene er ennå ikke særlig skivante, så må påsken min inneholde påskekrim (på radioen og i bok), enorme mengder marsipan, et glass hvitvin i sola og frokoster med Viggo Valle. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Ja, påskelabyrinten må jeg få med meg. Det har vært noen år uten, men jeg har savnet den. så satser på at ungene klarer å være rolig en time sånn et jeg kan høre på den
|
|
|
|
#68 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jobba, as usual.
|
|
|
#69 |
|
Helt konge
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Første del av påsken skal tilbringes i London, siste del skal vi være hjemme og ha asfaltpåske. De er de beste. Oslo er er ekstra fin i påsken. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal til Hafjell! :-)
|
|
|
#74 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi er som regel heime i påska.
|
|
|
#75 |
|
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal nok på hytta en tur. Der kan vi kose oss med bading i stamp og turer i skogen. Så blir det minst en påskekrim på tv, og gjerne et par i bokform, strikketøy, pølsegrilling på bål, påskeegg, og masse kos for store og små.
|
|
|
|
#76 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jeg er faktisk ikke helt sikker. Vi er på husjakt og kan være huseiere i slutten av uka. I såfall må vi nok muligens bruke litt tid på flytterelaterte ting i påsken.
|
|
|
#77 |
|
Unik
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Ei lang veke der eg må underholde tre troll som kjedar seg fordi alle andre er vekke og dei ikkje har nokon å vera med. Mannen jobber.
|
|
|
#78 |
|
This is normal!
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?
Tipper vennene deres håper at dere ikke blir så glade når dere finner rødvinen at dere glemmer å lete etter dem. Da blir de sittende på gjemmestedet sitt hele påsken, og det høres temmelig traurig ut.
|
|
|
|
#79 |
|
Ferdig!
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Hjemme og ha asfalt påske |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?I år blir det en veldig annerledes påske, for vi drar til Florida på skikkelig turistferie med temaparker langt oppe på prioritetslista.
|
![]() |
|
|