Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-12, 14:07   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Hva tror du er usant da?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 14:09   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hva tror du er usant da?

Det er jo det som er problemet. At jeg ikke kan bedømme hva som er sant og usant. Men det jeg reagerer på, er når folk begynner å snakke om manglende flysikkerhet. Den vet jeg ikke om jeg kjøper. Jeg er overbevist om at arbeidsforholdene kunne vært bedre, men nok en gang er det vanskelig for meg å bedømme i hvilken grad.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 14:13   #3
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg boikotter ikke egentlig, men flyr ikke med RA så jeg boikotter vel på et vis allikevel.

Jeg flyr heller ikke med Ryanair, jeg har ikke en gang tatt et standpunkt til de - rett og slett fordi de ikke flyr herifra, og jeg derfor ikke har måttet velge. Jeg kan jo selvfølgelig si at jeg boikotter dem, men jeg synes det blir en litt for positiv fremstilling av meg selv, selv om jeg aldri har flydd Ryanair, faktisk ikke vurdert å fly med dem en gang. Så for meg er det en forskjell mellom det "å ikke fly med Ryanair" og det "å boikotte Ryanair"

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ryanair av lavpris, Norwegian er lavprisselskap - VESENTLIG forskjell.

Denne skjønte jeg ikke helt? Kanskje du kan utdype hva du mener.

Gammel 08-03-12, 14:09   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingenting imot å reise med RY om det er de som er rimeligst. Har reist med de mange ganger, men aldri med ungene. Det er fordi RY er dyre i skoleferiene forhold til Sas og Norwegian så lenge jeg bestiller billetter tidlig. Hadde RY vært billigst så kunne jeg godt valgt de med ungene også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.