|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?
Det er jo det som er problemet. At jeg ikke kan bedømme hva som er sant og usant. Men det jeg reagerer på, er når folk begynner å snakke om manglende flysikkerhet. Den vet jeg ikke om jeg kjøper. Jeg er overbevist om at arbeidsforholdene kunne vært bedre, men nok en gang er det vanskelig for meg å bedømme i hvilken grad.
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?
Jeg flyr heller ikke med Ryanair, jeg har ikke en gang tatt et standpunkt til de - rett og slett fordi de ikke flyr herifra, og jeg derfor ikke har måttet velge. Jeg kan jo selvfølgelig si at jeg boikotter dem, men jeg synes det blir en litt for positiv fremstilling av meg selv, selv om jeg aldri har flydd Ryanair, faktisk ikke vurdert å fly med dem en gang. Så for meg er det en forskjell mellom det "å ikke fly med Ryanair" og det "å boikotte Ryanair"
Denne skjønte jeg ikke helt? Kanskje du kan utdype hva du mener.
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg har ingenting imot å reise med RY om det er de som er rimeligst. Har reist med de mange ganger, men aldri med ungene. Det er fordi RY er dyre i skoleferiene forhold til Sas og Norwegian så lenge jeg bestiller billetter tidlig. Hadde RY vært billigst så kunne jeg godt valgt de med ungene også. |
|
|
|
![]() |
|
|