Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ekspresslevering av kontaktlinser

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-12, 19:07   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekspresslevering av kontaktlinser

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Så rart. Jeg bestiller alltid hos Lensway, og får det i posten dagen etter at jeg har bestilt.

Nå har jeg fått bekreftelse fra lenson om at linsene er sendt. Så da får vi se når de dukker opp.
Lensway har vært trege de gangen jeg har bestilt derifra, men da har det ike gjort noe. Da har jeg liksom hatt linser for en stund fremover. Men nå er jeg tom i morgen og bør ha de fort som fy.

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Jeg får billigere linser hos brilleland ( eget merke), enn jeg gjør med tilsvarende linser på nett. Hvis jeg kjøper og henter i butikk og det ikke inkluderer synsprøve.

Jeg har så dårlig erfaring med Brilleland og det abbo-greiene deres at jeg ikke gidder å bruke energi på å bestille derifra igjen. Men det hadde vært en kriseløsning om jeg bare kunne fått kjøpt noen få par. Dessuten er jeg sær på linser og vil bare ha et merke. Jeg har litt tendens til å reagere på ulike typer linser.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 12:44   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg har så dårlig erfaring med Brilleland og det abbo-greiene deres at jeg ikke gidder å bruke energi på å bestille derifra igjen. Men det hadde vært en kriseløsning om jeg bare kunne fått kjøpt noen få par. Dessuten er jeg sær på linser og vil bare ha et merke. Jeg har litt tendens til å reagere på ulike typer linser.

Det er derfor jeg ikke har abonnement. Jeg går inn i butikken. Sier hva jeg skal ha. Får det i hånden. Betaler og går ut. Jeg kan i utgangspunktet KUN ha oneday acevue. Men deres versjon er omtrent lik, føles lik. Jeg har prøvd mange forskjellige linsetyper, både av merker, døgn, dag og seksmnd.

Gammel 07-03-12, 09:16   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

fått linsene? *nyskjerrig*

Gammel 07-03-12, 13:44   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

fått linsene? *nyskjerrig*

Kom ikke i går, og posten for i dag har ikke blitt levert ennå.
*venter i spenning*

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 09:54   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har dere fått varene som dere har bestilt, dere som har bestilt utenfor Norge altså? Jeg har fortsatt ikke fått mitt. Sikkert fortsatt rot med tollen tydligvis. Æsj.

Gammel 13-03-12, 10:30   #6
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bestilte linser fra shopping4net 8/2. Jeg etterlyste leveransen på mail 4/3 og fikk beskjed 5/3 om at det var noe feil med posten, men at jeg nok hadde de om 1-3 dager.
I går (12/3) fikk jeg purring i posten!!! -Og da har jeg ikke fått linsene mine engeng...
Nå går det en sur-mail avgårde herfra altså!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.