|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#661 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderJeg fikk aldri tid til å lese denne tråden før jul. Den hadde jo blitt ti sider lang allerede da jeg oppdaga den. Men nå - nå har jeg tid. Jeg har bare kommet til pøntehubroene, og jeg ler så jeg griner her!
![]() |
#662 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderShane har jo helårsgreier. Storm i romrakett og sånn.
![]() |
#663 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender
Hvor da? Lenke?
![]() |
![]() |
#665 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Metallica!!
|
Shanes magiske venner vel. Elendig utvalg på nettbutikken, men veldig bra utvalg hos panduro kvadrat.
![]() |
#667 |
This is normal!
|
Kult! Det her høres jo ut som meg:
Stor-Storm høres litt skummel ut. Jeg tror jeg foretrekker figurene i litt mindre format.
![]() |
![]() |
#668 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderDe har den på Panduro noen. Gutta her var ikke så entusiastiske når jeg viste de.
![]() |
![]() |
#669 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderJeg kjenner at jeg vil at Shane skal være en jule/adventsmann for oss og ikke spre moroa til hele året.
![]() |
#670 |
This is normal!
|
Godt poeng - hvis jeg kan strekke adventstida fram til påske.
![]() |
![]() |
#671 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderSvaret på spørsmålet i overskriften er et høyt og rungende NEI, for noen har ikke tatt seg vann over hodet. Ikke i det hele tatt. Alt noen trenger er en planleggingsdag i barnehage og SFO, og vips så er adventskalenderen fullført.
Sist redigert av noen : 18-08-12 kl 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderHele gjengen samlet i et julevasket juleverksted:
Sist redigert av noen : 18-08-12 kl 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
bits and pieces
|
![]() |
![]() |
#678 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderFantastisk! Godt jobbet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
kamerat
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderHurra! Men var det ikke veldig tidlig å deaktivere videoene alt i august?!
![]() |
Emneord |
julepakkekalender, julepøntehubro, klassiker-nominert, limpistol, panduro, redd barna, shane |
|
|