Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

War horse

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-12, 18:58   #41
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: War horse

Hvilken aldersgrense har den? For voldsomme krigsscener for en staks-11-åring?
Sønnen min har SÅ lyst til å gå på kino og se en "voksen" film som ikke lilleboren får lov å se.

Klissklass i solnedgang og kjekke mannfolk er helt i min interesse.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 19:25   #42
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Hester i solnedgang, og Benedict Cumberbatch med bart?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 19:39   #43
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er elleveårsgrense.

Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 20:45   #44
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.oa.no/kultur/nye_filmer/article5912289.ece

Gammel 25-02-12, 22:48   #45
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Um. Tror jeg tar med eldste på denne. Vi har nettopp sett Secretariat og enkelte ( ) ble mer enn lovlig engasjert i de hesteløpene, selvom utfallet ikke akkurat var noen overraskelse.

:en gang hestejente, alltid hestejente:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 12:26   #46
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er også hestejente, hest er best ingen protest!
Selvsagt har jeg sett denne på Kino, det ble en tårefylt opplevelse, måtte ta meg sammen for å ikke bælje høyt.
Utstrakt bruk av klisjeer som ødela veldig mye syns jeg, men hestene var eksemplariske i rollene sine.

Gammel 28-02-12, 12:57   #47
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Hvilken aldersgrense har den? For voldsomme krigsscener for en staks-11-åring?
Sønnen min har SÅ lyst til å gå på kino og se en "voksen" film som ikke lilleboren får lov å se.

Klissklass i solnedgang og kjekke mannfolk er helt i min interesse.

Det er mye skyting, sprenging osv. men ikke noe blod å se. Det jeg og min tiåring syntes var mest guffent var oversiktsbilder der det lå massevis av døde hester strødd utover. Han taklet fint å se filmen, og likte den veldig godt.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 22:28   #48
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett denne i dag sammen med ca 150 9. Klassinger. Det var meget delte meninger. Jeg hadde planer om å sove meg gjennom filmen. Men, jeg som aldri har likt hester synes faktisk sen var veldig fin. Klisjeer eller ikke. Siste del gråt både jeg og to av kollegene mine som satt sammen med meg. Jeg ble positivt overrasket.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.