Sv: Holt/vestvollen
Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.
Visningen gikk fint, rekkehuset var egentlig veldig fint. Vi likte området veldig, syns kanskje det er litt langt å gå til skolen da vi er vant til 200m skolevei her.
Men vi var på visning i korshagen i dag og der likte vi oss ikke i det hele tatt. Og der var det veldig kort vei.
Så vi har nok bestemt oss for Holt vestvollen. Nå er det bare å krysse fingrene for at det rette rekkehuset dukker opp.
Driver å sender inn søknad på barnehage nå, forresten fløyel vet du om jeg må søke på skoleplass og sfo plass nå?
Så hyggelig å høre at dere likte området. Vi trives som sagt utrolig godt her.
Og ja, det er kanskje ett stykke å gå til skolen, men samtidig, det går utrolig mange barn på disse veiene hver dag. De starter i bunnen av feltet og samler sammen barna underveis, så det er jo en hyggelig skolevei på trygge gangstier, mulig oppleves den som litt lang for korte bein.
Du får automatisk plass både på SFO og skolen du hører til. Trenger ikke å søke. Vanligvis kommer barna i klasse med de barna som bor i samme område. Grunnen til at jeg skriver vanligvis er at Mini ble flyttet over til en annen klasse enn alle naboene våre, men det var en årsak til det.
Barnehageplass tror jeg ikke du skal slite med å få.