Sv: Modding av skrivefeil
Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.
Så du mener at hvis man starter en tråd med et innlegg, og ser at det blir oppfattet litt galt, så har man ingen mulighet til å gå tilbake på det man sa? Er eneste løsning å faktisk endre på hovedinnlegget i stedet for å forklare senere ut i tråden? Da får jo ikke diskusjonen leve og utvikle seg.
Det må da være mulig å endre oppfatning i løpet av en diskusjon, det gjør jeg da stadig vekk. Sletter ikke de første meldingene min av den grunn. Hvis kun det første innlegget skal telle er det nok for alle å skrive ett innlegg hver.
Forresten et rasende bra innlegg era! 
Nei, jeg mener absolutt ikke det, men i dette tilfellet sitter jeg igjen med den følelsen
Jeg har selv lagt inn innlegg med sterke meninger fra meg selv, sett diskusjonen skride avsted med argumenter for og imot og faktisk endret mening, gått tilbake i tråden og beklaget mitt tidligere innlegg og sagt at det er kommet frem sider av saken jeg ikke har tenkt på selv.
Det er jo faktisk grunnen til at jeg syns forum er både nyttig og morsomt, man får meningsutvekslinger med mennesker man vanligvis ikke engang hadde truffet.
I denne tråden heter hovedinnlegget at hun modder skrivefeil i innlegg og forventer det samme tilbake og spør om dette er et problem, når det så kommer frem at noen syns det er et problem går hun inn igjen og sier at det ikke var sånn ment og at såpass mange kjenner henne og vet at det ikke var slik hun mente det.
Men det er faktisk ganske mange her inne som ikke kjebnner henne også, det er ikke så veldig lurt å legge inn et innlegg å bare forvente svar fra de som kjenner deg godt nok til å skjønne hva man egentlig mener.
(nå syns jeg selv at jeg forklarte meg skikkelig klossete, men bare spør hva jeg mener så skal jeg prøve å forklare bedre)