|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Jeg har kontakt med min skytsengel | |||
| Ja, denne/disse hjelper meg stadig. |
|
10 | 6,02% |
| Nei, jeg tror ikke på/har ikke slike evner. |
|
52 | 31,33% |
| Tull, tøys og fiskesprøyt. |
|
104 | 62,65% |
| Deltakere: 166. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
By the Sea
|
Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?
Og fjær.
|
|
|
#163 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Men du trenger ikke verken se på det eller lese om det |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?Kanskje fjærene er noe hun bare "ser" også? På lik linje med folk som "ser" spøkelser? |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Tror du virkelig at det er Martha og hennes folk som har tipset media om dette? Hvem er det egentlig som vil tjene penger...?
|
|
|
|
#166 |
|
By the Sea
|
Sv: Har du kontakt med skytsengelen din?Jeg har ikke lest artikkelen - men jeg har liksom bare gått ut ifra at de ikke virkelig tror det er ordentlig englefjær? Jeg har tenkt at det bare var fjær av noe slag og at de tolket det som et tegn fra englene - men ikke at det var virkelig skulle være vaskeekte englefjær, liksom...
|
|
|
#167 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du kontakt med skytsengelen din?
Ikke godt å si, jeg sakser dette fra aftenposten: |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Passiv
|
Sv: Har du kontakt med skytsengelen din?Jeg tror de ble rullet. Først i tjære og deretter i fjær. |
|
|
|
#170 |
|
Passiv
|
Sv: Har du kontakt med skytsengelen din?Øvrig dokumentasjon, eller for de som vil lese seg opp og være forberedt på neste utspill allerede før det kommer, dere kan finne mer her. |
|
|
|
#171 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nja, er ikke hvite duer litt "religiøst"?
|
|
|
#172 |
|
Glamorøs
|
Jo. Märtha Louise styrer ikke min mediehverdag. Jeg kan ikke unngå overskrifter.
Ja, selvfølgelig er intervjuene satt opp av dem. Dette er det jeg jobber med, og jeg vet hvordan det funker. De har ikke tipset media om det. Märtha har fortalt det til media selv.
Sist redigert av Tallulah : 19-02-12 kl 17:10. |
|
|
|
|
|
#173 |
|
Ekvilist
|
Sv: Har du kontakt med skytsengelen din?Hvem er det som vil tjene penger? Märtha (landets prinsesse) stiller opp i ymse media, deriblant Senkveld for å promotere. Også er det media som skriver oppslag om fjær i lommebøker på bekostning av Märtha, stakkars, for å tjene penger?
|
|
|
#174 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har du kontakt med skytsengelen din?Nei, det er ganske kjølig mellom oss for tiden. Etter at jeg mistet bilnøklene og Umuriel blånektet å hjelpe, til tross for lokking med både tampen brenner og Ludo, (han bare plantet ræva i sofaen og nistirret på tippekampen) har vi ikke vært på talefot. Jeg vurderer faktisk å bestille en ny. |
|
|
|
|
|
#175 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Nei, i utgangspunktet så synes jeg ikke det er betenkelig.
Nå liker jeg som sagt ikke helt koblingen mellom religion og dette som Martha driver med. Jeg ser selvfølgelig at begge deler dreier seg om tro, men samtidig blir det to vidt forskjellige ting for meg. Kanskje mye pga det du skriver i siste avsnitt. I tillegg til at det er mange som tror på dette som også er dypt religiøse, tilhørende forskjellige religioner.
|
|
|
#176 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Har du kontakt med skytsengelen din?Jeg synes det er etisk forkastelig aa ta penger for aa lure folk. Selv om de maatte foele seg bedre etter et kurs paa Astarte er det neppe en varig loesning. De er ikke bare 90.000+ fattigere, men de underliggende problemene som fikk dem til aa soeke hjelp til aa begynne med er neppe loest, og mestringsteknikkene de har laert har ingen forankring i virkeligheten. Hva skjer naar englene ikke svarer, og den eneste forklaringen de har laert er at de ikke selv evner aa faa kontakt eller ikke er verdige hjelp?
|
|
|
|
#177 |
|
Passiv
|
Sv: Har du kontakt med skytsengelen din?De som syns det er greit å ta penger for englekurs. |
|
|
|
#178 |
|
Helt konge
|
Sv: Har du kontakt med skytsengelen din?Jeg har ikke trua, for å si det mildt. Det å tro på noe abstrakt som engler og hva_har_du er helt greit, folk lar seg overbevise om så mangt og for mange er det til stor nytte og trøst. Det er når det blandes inn konkrete ting som store mengder fjær, at all min tvil om at dette er godt ment og fint, forsvinner. Da blir det bare latterlig og slemt. |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Har du kontakt med skytsengelen din?Skal jeg gå rundt sånn som dere gjør nå fordi jeg ikke liker sport og ikke kan unngå overskrifter?? Seriøst?? Hahaha, ja da får dere jaggu bare ha det sånn. Finnes ikke synd i dere! |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Passiv
|
|
|
![]() |
|
|