|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Whitney Houston er dødMan kan si mye om Whitney, men en stor stemme har gått bort og det er tragisk ...
|
|
|
#22 |
|
godt brukt
|
Sv: Whitney Houston er død18. desember 1988 kl 2255 danset jeg endelig med min store ulykkelige ungdomsforelskelse. Sangen var: One Moment in time , med Whitney H. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Whitney Houston er dødHun hadde en nydelig sangstemme, og det er det jeg vil huske henne for. Så trist at hun døde så alt for tidlig. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Whitney Houston er dødUff, utrolig trist. Hun er en av de få jeg noengang har kjøpt musikk fra.
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Whitney Houston er dødTrist og jeg har bare gode minner fra sangene hennes. Hørte masse på I will always love you.
|
|
|
|
#26 |
|
lettere utlada
|
Sv: Whitney Houston er dødFørste gangen noen "oppdaget" at jeg kunne synge, var da jeg sang 'One moment in time'. Jeg var 20 år og elsket mye av det Whitney Houston hadde gitt ut til da.
|
|
|
#27 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Whitney Houston er dødSå utrolig trist at det skulle ende slik. Hun var en fantastisk sanger.
|
![]() |
|
|