Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Holdbar neglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-12, 10:13   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Ang. Deborah Lippmann: Det er lett å bli lurt av flaskene, for negelelakken ser helt annerledes ut i flasken og på neglene. Noen av lakkene er stappfulle av glitter på både negler og i flasken, mens andre blir skuffende helt blanke på neglen med en og annen glitterprikk her og der. Jeg har en som er så blass at da jeg var ferdig å legge et strøk var det ikke et eneste glitterflak på tre negler. Det var den første av de tre under.

Nr. to, den turkisgrønne, kjøpte jeg på fredag, den er fantastisk kul - som et svømmebasseng med fliser. Masse glitter og større flak, nesten hologrameffekt. (Mens den lakserosa var bare tull. Nesten ikke glitter i det hele tatt. Så den stod jeg glatt over.)

Så moralen er å bildegoogle neglelakken før man kjøper på nett, for der er alltid noen som har lagt ut testbilder av ferdiglakkede negler i akkurat den lakken, så da ser man hvordan den er på IRL.

Og så fant jeg den perfekte sommerråsafargen. Den ble butikktestet og er så fin!

Sist redigert av Miss Norway : 12-02-12 kl 10:18.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.