Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUX

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-12, 11:36   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUX

Hmm. Jeg har nok blitt litt mettet jeg. Og så vokser jo aldri ungene mine ut av klærne sine.. Så her passer vel alt fra i fjor vår.

Men ser et antrekk til hver jeg kan kjøpe. Jeg skal på party 20 feb!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 11:40   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Lite som jeg likte denne gangen også, er lenge siden jeg har bestilt derfra nå, synes klærne var finere før jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 11:43   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal nok kjøpe ett antrekk til hver, og noen hårbøyler. .

Kjøpte PdL på salg i vinter etter tips her, og fikk to bukser og fire overdeler til under 600,-. Klærne er kjempefine. De baggy buksene sitter på den slanke 3 åringen, og trøyene er lange og smale, akkurat slik vi vil ha de. Og mye billigere enn MiniATures tilsvarende prikkede trøyer til 249,-. Litt tidlig for oss å si om kvaliteten er like god.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.