Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pene klær når man skal ut

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-07, 20:38   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pene klær når man skal ut

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Synes jeg ser meg. Sy selv du liksom. Men takk, skal sjekke Husfliden!

Men du kan jo bestille fra andre deler av landet. Det holder vel å prøve en eller to ganger?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 20:39   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Men du kan jo bestille fra andre deler av landet. Det holder vel å prøve en eller to ganger?

Jo, jeg vet bare ikke helt hvorfra jeg skulle bestilt. Men skal besøke mamma og pappa i påsken, så hvis det er noen åpne sysjapper da kan jeg jo ta en titt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 20:22   #3
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jo, jeg vet bare ikke helt hvorfra jeg skulle bestilt. Men skal besøke mamma og pappa i påsken, så hvis det er noen åpne sysjapper da kan jeg jo ta en titt.

På Heimen har de egen bunadavdeling, og de syr flere av variantene her til lands. Du kan helt sikkert få en del råd og hjelp der.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.