Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Palmeoljeguide

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-12, 22:28   #19
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Palmeoljeguide

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Dersom eg skal unngå alt som står vegetabilsk olje/fett på blir lista langt lengre enn den som ligg i den guiden. Det er mange produkt og merker som manglar der.
Og kva gjer eg viss den første kjekspakken eg plukkar frå hylla inneheld vegetabilsk olje/fett? Då må eg sette den på plass og ta ein ny ein. Og endå ein.....og endå ein...Til slutt finn eg forhåpentligvis ein som ikkje har dette på lista. Så går eg videre til frokostblandingar og samme prosessen gjentar seg. Kanskje blir eg nødt til å gå innom to butikkar i staden for ein for å finne godkjente produkter. For meg blir dette eit ekstra stressmoment i ein kvardag som allerede er prega av stress.

Det er vel ikke mer vanskelig enn at du tar kjeksene en dag (jeg regner med at du husker til neste gang) og frokostblandinger neste gang. Det tar ikke så lang tid før du kan de produktene du handler mest av.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.