Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Exit og Name It i Oslo, hvor???

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-07, 19:51   #1
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Exit og Name It i Oslo, hvor???

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Byporten ja. I 2. etg. er det en Exit-butikk.

Byporten lite? 73 butikker og 12 serveringssteder. Jaja, det kommer vel an på hva man er vant med.

Jeg synes også Byporten virker lite i den forstand at det er kompakt og umulig å "gå seg bort" - men med mange spennende butikker. Oslo City er diiiigert i forhold, og jeg brukte lang tid før jeg klarte å navigere meg til riktig utgangsdør. Nå har jeg riktignok en steds- og retningssans som ikke er direkte imponerende.

Den Exit-butikken er forresten veldig liten. Jeg finner sjelden noe til guttene mine der. Er det ingen andre sjapper i Oslo som fører disse klærne, med et bedre utvalg?

På Oslo city har de en butikk som heter Okaïdo eller noe sånt - den må du også sjekke ut! Masse fint til små og større barn, bl.a bukser til tynne gutter (noe jeg ikke finner på HM...).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 19:54   #2
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

http://www.oslocity.no/site/shop.aspx?Page=shop681

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 20:50   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

På Oslo city har de en butikk som heter Okaïdo eller noe sånt - den må du også sjekke ut! Masse fint til små og større barn, bl.a bukser til tynne gutter (noe jeg ikke finner på HM...).

Tror det er Okaidi du tenker på - mye fint der, ja. Jeg mener også det er mye Name It å få et sted på Grünerlökka.

Gammel 24-03-07, 21:14   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tror det er Okaidi du tenker på - mye fint der, ja. Jeg mener også det er mye Name It å få et sted på Grünerlökka.

Ja, det ligger en fin butikk ganske langt oppe i Th. Meyersgt, nesten ved Birkelunden. Litt langt å gå hvis man ikke er kjent, kanskje.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.