|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavbudsjetts kjærestetur?Gamlebyen i Tallinn er fin og romantisk. Se tidligere tråder for konkrete anbefalinger. Liker meg mye bedre der enn i Riga som blir litt for østblokk og lite god mat for meg. Mange flotte hoteller til en billig penge, rimelige spa og et godt utvalg av gode restauranter. De har nylig begynt med euro der, men vet ikke om det har blitt dyrere enn det var før. Hele landet er i økonomisk krise, så er nok fortsatt billig for nordmenn.
|
|
|
#22 |
|
Trøtt
|
Sv: Lavbudsjetts kjærestetur?For 5000 anbefaler jeg Latvia eller Polen. Du får tur/retur billetter for ca 1000 kr pers selv i juli; henholdsvis Riga eller Gdansk. Begge byer ligger rett ved flotte strender, og man kan enkelt finne hotelle til 500 kr/natten.
|
|
|
#23 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Lavbudsjetts kjærestetur?Gdansk er flott! Bruk noen timer i sopot. Bill på toget kostet under 10 nkr!
|
|
|
#24 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Lavbudsjetts kjærestetur?Jeg vil anbefale Budapest også.
Utrolig hvor romantisk og trivelig en fjelltur kan være. Og ikke for å snakke om billig.
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Lavbudsjetts kjærestetur?Warsawa skal i alle fall være nokså billig, Krakow også. Jeg ville nok satset på Øst-Europa for å få mest verdi for pengene. Da får dere flotte hotell til en OK pris.
|
|
|
#26 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Lavbudsjetts kjærestetur?Gdansk.
|
|
|
#28 |
|
Off the map.
|
Sv: Lavbudsjetts kjærestetur?
Dette tror jeg er et bra tips altså, enkelte polske badebyer er jevngode med 'syden'
røverunger 03 og 08 Sist redigert av mkj : 22-01-12 kl 09:28. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Lavbudsjetts kjærestetur?Mannen har faktisk pittelitt erfaring fra Polen for kameraten hans har bodd der under legestudiet. Får høre hva han tror også da.
|
|
|
#30 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Lavbudsjetts kjærestetur?Me betalte rundt 2500 for flybillettar til Barcelona. Hotellet kosta oss også omlag 2500. Alt av skatt og avgifter inkludert.
|
|
|
#31 |
|
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Lavbudsjetts kjærestetur?Barcelona blir nok ikke denne gangen. Da må vi ha større budsjett (til shopping!)
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavbudsjetts kjærestetur?Groupon har en deal til Riga i dag. Fire dager for to til Riga inkl. fly og hotell 16.3 for 2595. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Lavbudsjetts kjærestetur?Stemmer for Krakow eller Berlin, Norwegian selger rimelige billetter til begge byene. I Krakow er det mulig å få godt og billig spa.
|
|
|
|
#35 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Lavbudsjetts kjærestetur?Mannen og jeg har vært på helgeturer uten barn til flere byer og det er ikke byen som avgjør om det blir fint eller ikke.
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavbudsjetts kjærestetur?Nice
|
![]() |
|