|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Godispose i barnebursdag? | |||
| Ja, det hører med. |
|
58 | 33,92% |
| Nei, den er vi lei/ liker ikke det. |
|
93 | 54,39% |
| Annet : vennligst spesifiser. |
|
25 | 14,62% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
I mål
|
Sv: Godispose i bursdag?
Det avhenger jo veldig av antall barn? Men jeg er enig i at dette høres mye ut kombinert med mye godis i bursdagen. På lørdag fikk storebror en pastilleske, et Kinderegg og to fox. Jeg klarer ikke bli veldig irritert på det. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Drømmer
|
Sv: Godispose i bursdag?
Det var 8 barn. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Godispose i bursdag?Jeg kan bare ikke skjønne hvorfor akkurat godteposer er det som folk igjen og igjen skriver innlegg om. Hva er det med dette som skaper slik irritasjon? Hvorfor er dette så mye verre enn en diger bolle snop barna kan forsyne seg uhemmet av under bursdagen? Hvorfor er det verre enn de som serverer både flere typer kaker, muffins, cake pops og hva annet som måtte finnes? Hvorfor er det verre enn å feire bursdagen på McDonalds med dertilhørene fet mat? I bursdager spises det en del sukker, sånn er det bare. Det er heller tvilsomt at det å få en godtepose øker sukkerinntaket noe mer enn i bursdager hvor det ikke gis godteposer.
|
|
|
#124 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Godispose i bursdag?Jeg har ingen problemer med godteposer, eller annet godis i bursdagene. Det jeg synes er meningsløst er posene som de får omtrent i det de er på vei ut av døra. Som om de ikke har fått i seg nok i bursdagen, så skal de ha med seg litt å spise på utover resten av dagen også? Jeg ser ikke poenget. Man må gjerne dele ut godis til ungene, men jeg mener det bør være til nytelse i bursdagen, ikke til å ha med seg hjem.
|
|
|
|
#125 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Godispose i bursdag?Jeg har ikke noe problem med det, men det er ikke noe jeg gjennomfører selv. Det ble et par mugne niåringer her på lørdag pga det.
|
|
|
|
#126 |
|
Tåler regn
|
Sv: Godispose i bursdag?Jeg har ikke noe problem med godtisposer. Synes det er en hyggelig tradisjon som jeg ser barna også setter pris på. Hva man velger å ha i posen kan være alt fra småleker til godteri, men jeg har ingen planer om å slutte med denne tradisjonen. |
|
|
|
![]() |
|
|