Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pene klær når man skal ut

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-07, 20:01   #11
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pene klær når man skal ut

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Helt enig. "Man skal" ha bunad på 17. mai, og til og med en ekte og godkjent - jeg håper det gjelder bare på egne vegne og ikke alle andre.
17. mai er ikke en dag som betyr mye for meg, bunader interesserer meg helt minimalt. Jeg syns ikke det er spesielt fint, og det er absolutt ikke noe jeg vil prioritere å investere hundretusener i for at familien skal bruke en dag i året.

Jeg trodde faktisk ikke at det var vanlig å nærmest synes synd på barn som "ikke er pyntet nok" i barnebursdager eller til 17. mai. Jeg har møtt 7-8-åringer som gledet seg til 17. mai fordi da skulle de ha på seg den kuleste buksa og flunkende nye sko og genser, og i deres hodet var de kjempepyntet. Ekkelt å tenke på at andre mener at de ikke er "fine nok". Og at det finnes dager som man kun kan benytte bunad eller dress. Det allerverste er at det finnes ganske mange voksne helt blottet for sosiale antenner som slenger kommentarer pga. andres påkledning på disse dager.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.