Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvordan i all verden spiser man en sånn?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-12, 13:10   #21
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan i all verden spiser man en sånn?

Hjelpes. Hadde noen bedt meg lage en sånn hadde jeg mest sannsynlig brutt ut i krampegråt og gått og lagt meg i fosterstilling i en krok.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 13:21   #22
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Hjelpes. Hadde noen bedt meg lage en sånn hadde jeg mest sannsynlig brutt ut i krampegråt og gått og lagt meg i fosterstilling i en krok.

Jeg tror det kunne ha blitt trangt om plassen i den kroken etterhvert...

Gammel 23-01-12, 14:39   #23
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Nydeleg kake! Den skal ikkje min konfirmant få sjå, nei.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 15:07   #24
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan i all verden spiser man en sånn??

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Sier hun som lager pepperkakepalass med vindelbro og vollgrav og skyteskår og spir.

Dere er gale begge to, både med konfkake ut av en annen verden og pepperkakepalass. Innser at jeg gruer meg til den tid kommer, men jeg klarer kanskje å overtale et visst krydder til å hjelpe meg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 15:15   #25
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg nøyer meg med et forsiktig "Lykke til" og tusler stille mot kroken.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 15:15   #26
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Og så er jeg fortsatt sjokkert over overskriften her. Spise???

Hva med å lage noe spiselig som ligner på dette?

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 16:40   #27
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke det er noe fat inni. Jeg tror m^2 har rett ang. plate og støttepillarer gjennom den nederste kaka.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.