|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
saftig
|
Sv: Har du en misforstått sangtekst?
|
|
|
#142 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Har du en misforstått sangtekst?En venninne av meg gaulet til Roxette: "Sleeping in my car, I will libresse you!"
|
|
|
#144 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en misforstått sangtekst?Nå har jeg ledd meg gjennom denne tråden, og jeg har kjent igjen endel misforståelser selv her. Åge sin "føgglan ska vi svei" blant annet. Og DDE sin E6... Jeg avskydde den sangen da jeg hørte den første gang. Enn å kaste bort en så fin melodi på noe så oppbrukt som utroskap liksom. Helt til mannen ba meg høre HELE sangen, bare en gang...
|
|
|
#146 |
|
Kidding, right?
|
I guess it rains down in Africa...
|
|
|
|
#147 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har du en misforstått sangtekst?Men altså, jeg glemmer ikke klassikeren i "Summetonen" i Bergensavisen (dvs klagemuren) for ørtifjørti år siden. Den sinte damen i notisen syntes ingenting om at The September When hadde laget en hitsang, som til og med ble spilt overalt og solgte som gress som var så respektløs at refrenget om og om igjen handlet om BULIMI!
|
|
|
|
#148 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Har du en misforstått sangtekst?Jeg tenkte å spørre dere her om den ene strofen i Sauen Shaun. Men da jeg skulle skrive det ned, skjønte jeg hva de egentlig synger.
|
|
|
#149 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Har du en misforstått sangtekst?Ei venninne av meg har veldig sansen for Adele, men skjønte ikke hvorfor de kordamene i Rolling in the deep sang om bare feet. You're gonna wish you never had bare feet passet liksom ikke inn i sangen. Heldigvis hadde hun vett på å konsultere internettet og fant ut at det var you're gonna wish you never had met me. Litt mer passende
|
|
|
#150 |
|
|
Sv: Har du en misforstått sangtekst?Jeg var ganske stor da jeg skjønte at det faktisk var ordenlige ord med mening i Seiern er vå, seiern er vår, vi har vunni, seiern er vår.
|
|
|
#151 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Har du en misforstått sangtekst?jeg kan rappe den "gangstas paradise" på hjalmar-engelsk. samme med å synge "always" av bon jovi.
|
|
|
#154 |
|
Møllspist fletthurpe
|
|
|
|
#155 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en misforstått sangtekst?Tok en del år før jeg forsto at Eagles sang: Desperado, why don't you come to your sences. Og ikke Desperado, why don't you come to Los Angeles, som jeg har sunget. |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Har du en misforstått sangtekst?den største blunderen jeg har gjort er en jeg oppdaget i praksis i fjor...jeg har sunget om den lille negergutten vet dere.. hossahari, i mange år... syns det var en meget spesiell og upassende sang for barn i barnehage.. om hossahari som hadde en flue på seg, som til slutt kom inn i magen osv.. hehe dere vet den vel???
|
|
|
#159 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en misforstått sangtekst?Jeg synes det var særdeles rart at Shania Twain sang "I can't believe you kiss your cock at night", i "That Don't Impress Me Much". Så jeg måtte søke det opp for et par år siden, og fant ut at hun jo synger "I can't believe you kiss your car goodnight". |
|
|
|
|
|
#160 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Har du en misforstått sangtekst?En venninne av meg gikk rundt og sang "Ask my sexy candlelight" på tampen av nittitallet. Hun ble mildt rystet da hun ble gjort oppmerksom på at det var "I smell sex and candy" de egentlig sang
|
![]() |
|
|