Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tips til sted å spise lunsj - utendørs - Vestre Aker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-07, 10:10   #21
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til sted å spise lunsj - utendørs - Vestre Aker?

Østkant, du liksom. :skuler på Gaia:
Jeg har flyttet fra området før bydelsomleggingen, men Vestre Aker hørte iallefall til samme bydel som Damplass tidligere. Nå ser jeg at både kirken, skolen og musikkorpset ligger i feil bydel.

Gammel 23-03-07, 10:15   #22
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Ikke sant. Nesten ille å tenke på at dere nesten har vært på Østkanta. Men det ligger i det minste på riktig side av Akerselva.

Jeg er forøvrig veldig glad i Mecca som ligger i kjelleren på Norsk Form. De har fenomenale burgere og er superbarnevennelige. Dessuten har de finfin uteservering! Men det ligger ikke i nærheten av Vestre Aker, det ligger faktisk på Grünerløkka (men på "riktig" side av elva. Helt nede ved elvebredden, faktisk.)

Østkanten? Nei du, det var ikke aktuelt. (Både jeg og Polyanna har bodd på Torshov før )

Barnevennlig var forresten ikke nødvendig denne gangen, når vi endelig hadde mulighet til å stikke på kafe mens ungene var i barnehagen.

Gammel 23-03-07, 10:17   #23
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://upload.wikimedia.org/wikipedi...y_Damplass.jpg

Er det ikke pent? Sukk.

Gammel 23-03-07, 10:26   #24
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fint på Damplassen. For future reference: Maten på Kafé Abel er ikke noe særlig. Jeg har et bestemt inntrykk av at de konsentrerer seg mest om å holde ølet noenlunde kaldt. Men de har fin solvegg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 10:47   #25
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Østkant, du liksom. :skuler på Gaia:
Jeg har flyttet fra området før bydelsomleggingen, men Vestre Aker hørte iallefall til samme bydel som Damplass tidligere. Nå ser jeg at både kirken, skolen og musikkorpset ligger i feil bydel.

Bydelsgrensene i Oslo ble lagt om for et par år siden, ja, så det er mulig Ullevål Hageby lå i Vestre Aker tidligere. Uansett er bakeriet på Damplassen et herlig sted for en vårlig utflukt.

Og jeg er klar over at Nordre Aker ikke regnes som Østkanta, altså. Jeg kunne bare ikke dy meg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 10:50   #26
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Bydelsgrensene i Oslo ble lagt om for et par år siden, ja, så det er mulig Ullevål Hageby lå i Vestre Aker tidligere. Uansett er bakeriet på Damplassen et herlig sted for en vårlig utflukt.

Og jeg er klar over at Nordre Aker ikke regnes som Østkanta, altså. Jeg kunne bare ikke dy meg.

Jeg kunne heller ikke dy meg, såe …
Damplass lå tidligere i bydel St.Hanshaugen-Ullevål, de har snudd helt om på sammensetningen. Bydel Sogn har nå blitt lagt inn i Nordre Aker, sammen med halvparten av St.Hanshaugen-Ullevål. Jaja.

Gammel 23-03-07, 19:13   #27
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det er fint på Damplassen. For future reference: Maten på Kafé Abel er ikke noe særlig. Jeg har et bestemt inntrykk av at de konsentrerer seg mest om å holde ølet noenlunde kaldt. Men de har fin solvegg.

Å herregud, nå fikk jeg lyst på en iskald utepils!!!

Gammel 23-03-07, 19:14   #28
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke lenge igjen nå, Polyanna!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 19:35   #29
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hei. Jeg heter Polyanna og er visst alkis, sånn som jeg maser om alkohol støtt og stadig...

Gammel 23-03-07, 19:41   #30
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

*blander seg inn*
Nei polyanna, jeg tror nok det bare er en vanlig greie på slutten av ett langt svangerskap, da kommer alle skapalkis-tendenser fram.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 20:18   #31
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bare et par dager igjen nå kjære Polyanna. Du skal jo føde på søndag, skulle du ikke? Iallefall ikke i påsken, hører du!?!

Gammel 23-03-07, 22:38   #32
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

*blander seg inn*
Nei polyanna, jeg tror nok det bare er en vanlig greie på slutten av ett langt svangerskap, da kommer alle skapalkis-tendenser fram.

Veeel. Nå har jeg lengtet desperat etter rødvin i et halvt år, så...Ølsug har jeg derimot ikke hatt før nå. Jeg drikker egentlig ikke veldig mye til vanlig, 2-3-4 enheter i uka kanskje, og stort sett bare vin. Men det å ikke ha lov i DET HELE TATT er fælt, syns jeg.

Gammel 23-03-07, 22:52   #33
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Veeel. Nå har jeg lengtet desperat etter rødvin i et halvt år, så...Ølsug har jeg derimot ikke hatt før nå. Jeg drikker egentlig ikke veldig mye til vanlig, 2-3-4 enheter i uka kanskje, og stort sett bare vin. Men det å ikke ha lov i DET HELE TATT er fælt, syns jeg.

PS! Jeg lette idag etter sjalet, men var ikke heldig. Skal lete litt til imorgen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.