Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Pepsi max eller Cola zero

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Pepsi max eller Cola zero
Pepsi max 103 44,02%
Cola zero 58 24,79%
Drikker bare sukkerbrus 39 16,67%
Drikker annen sukkerfri brus 11 4,70%
Drikker ikke brus 23 9,83%
Deltakere: 234. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-12, 00:14   #81
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Drikker ikke brus, hverken med eller uten sukker. Urk !

Gammel 17-01-12, 00:17   #82
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg reagerer på aspartam, så jeg drikker kun sukkerbrus.

Gammel 17-01-12, 08:56   #83
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Den eneste brusen jeg drikker er litt cola om jeg har omgangssyke. Jeg liker ikke lightbrus og drikker ikke sukkerbrus. altså utenom cola-omgangssyke-greia.
Men jeg drikker masse hjemmelaget brusevann, da. Jeg drakk mye farris før, men kjøpte soda stream for å redusere på saltinntaket.

Gammel 17-01-12, 09:21   #84
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker kun brus med sukker, om jeg skal drikker brus. Alt annet er grusomt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 09:33   #85
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Drikker ikke brus.

Kun litt Dahls julebrus i jula.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 09:44   #86
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker cola zero/cola light til hamburger, dvs. ekstremt sjeldent.

Ellers drikker jeg innimellom rare lightbruser med stevia eller sukralose, men mest drikker jeg blanding av jus og farrisekvivalenter.

Gammel 17-01-12, 10:46   #87
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Drikker bare sukkerholdig brus, Cola er min venn.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:12   #88
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Svart brus generelt sett er ikke noe jeg drikker.
Jeg drikker andre farger sukkerbrus.

Gammel 17-01-12, 14:30   #89
Ella8pw
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Trondheim
Ella8pw har et hav av muligheter foran seg
Standard

Når jeg begynte å ta med meg PepsiMax i veska når jeg dro på besøk, i tilfelle de ikke hadde PepsiMax der. Da fant jeg vel ut at her var det noe galt og nok ble nok. Kjøper ikke inn PepsiMax mer. Flere som har et unaturlig forhold til brusen?

Ella8pw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 18:57   #90
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker bare Pepsi (ikke Max). Av religiøse grunner.

Light/zero/Max- varianter smaker ekkelt.

Gammel 17-01-12, 19:14   #91
Morgaine
Aquademiker

Morgaine sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Morgaine er litt kulMorgaine er litt kul
Standard

Kun Solo, og kun til fest

Gammel 17-01-12, 19:21   #92
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Cola zero. Periodedranker. Akkurat nå drikker jeg hver dag. Så kan det gå en uke uten, litt i helgen og så et par dager i uken. Og så på an igjen med hver dag. Teit i grunnen, og har som mål og kun drikke der i helgene.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 19:37   #93
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Pepsi Max Til nøds Cola Zero hvis jeg ikke får kjøpt Pepsi Max.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 19:46   #94
Plutti
Superaktiv

Plutti sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Drakk cola zero tidligere, men gikk lei og konverterte til pepsi max.

Gammel 17-01-12, 20:14   #95
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Kun zero her, er avhengig... Klarer ikke sukkerbrus lenger jeg heller. Pepsi max går til nød, hvis restauranten ikke har cola zero.

Gammel 17-01-12, 23:38   #96
lego
bygger

lego sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
lego er litt kullego er litt kul
Standard

Dersom jeg er døden nær av tørste, så skal det nok gå å helle innpå både den ene og den andre. Men er heldigvis sjelden i slik stor nød. De er valget mellom pest eller kolera spør du meg!

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 23:52   #97
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Drikker ikke aspartanbrus.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 01:07   #98
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Eneste lettbrusen jeg klarer å drikke er Sprite Zero.

Drikker endel brus jeg da. Og det går mest i Cola og Villa.

Gammel 18-01-12, 01:55   #99
Malina
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2012
Malina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Drikker bare sukkerholdig brus, Cola er min venn.

Signerer!

Opprinnelig lagt inn av Ella8pw, her.

Når jeg begynte å ta med meg PepsiMax i veska når jeg dro på besøk, i tilfelle de ikke hadde PepsiMax der. Da fant jeg vel ut at her var det noe galt og nok ble nok. Kjøper ikke inn PepsiMax mer. Flere som har et unaturlig forhold til brusen?

Ja, er redd for det... Blir megafurten om jeg er på restaurant og bestiller Cola, og så viser det seg at restauranten ikke har Cola, men Pepsi. Det er IKKE det samme!

Malina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 11:17   #100
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Cola Zero. Pepsi Max smaker ekkelt kunstig søtt. Sukkerbrus drikker jeg aldri.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.