Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotify for dummies

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-12, 20:20   #1
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spotify for dummies

Kan noen forklare spotify for meg? Jeg trodde det var slik at om en kjøpte premium medlemskap så kunne en laste ned musikk til Iphone? Jeg har spotify-appen, men når jeg vil høre på musikken, så må jeg online. Da blir det jo dyrt i lengden, i tillegg til månedavgiften til spotify. Og er det noen som vet hvordan det funker med den play offline knappen? Jeg vil i utgangspunktet høre på musikk på sats, og der har de sikkert nett, men det er jo greit å kunne høre på musikk på gåturer ute også uten at det skal koste en halv million.

Gammel 16-01-12, 20:40   #2
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spotify for dummies

Du må lage spillelister, og gjøre de tilgjengelige i offline mode.

Gammel 16-01-12, 20:42   #3
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men hvordan gjør jeg de tilgjengelige?

Gammel 16-01-12, 20:43   #4
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Det står "Edit offline playlists" øverst. Der kan du krysse av de spillelistene du vil ha tilgjengelig. Så blir de syncet, og så er det klart.

Gammel 16-01-12, 20:43   #5
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Standard

Alle sangene på spillelista måtte lastes ned for ei krone om jeg ville høre på i offlinemodus.

Gammel 16-01-12, 20:47   #6
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Standard

Jeg finner bare edit, men ikke edit offline playlists.

Gammel 16-01-12, 21:38   #7
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Du går inn på playlistene hver for seg, og slider over den Available offline-knappen så den står på Yes. Er du på et nettverk med enheten din da så synkes playlista automatisk og er da tilgjengelig offline så snart den er ferdig synket.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 22:04   #8
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Standard

Takk for tipsene, skal teste det ut!

Gammel 16-01-12, 22:15   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er viktig at du lager spilleliste ja. NÅr du søker opp et album så kan du ikke velge "avable offline" før du har laget den. Det tar litt tid før listene er synkronisert.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.