Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Pepsi max eller Cola zero

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Pepsi max eller Cola zero
Pepsi max 103 44,02%
Cola zero 58 24,79%
Drikker bare sukkerbrus 39 16,67%
Drikker annen sukkerfri brus 11 4,70%
Drikker ikke brus 23 9,83%
Deltakere: 234. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-12, 19:52   #61
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Drikker ikke brus med sukker, men elsker Pepsi Max.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 20:07   #62
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Djevelens sprudlevann! Kun brus med sukker!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 20:20   #63
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dagens høydepunkt så langt var uten tvil iskald guilt trip ned i kjelleren for å kjøpe like iskald Cola Zero til 15kr i automaten.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 20:21   #64
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Cola zero helst, men tykkjer det er litt hipp som happ. Likar billegmerka og så kjøper vanlegvis dei.

Gammel 16-01-12, 20:29   #65
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Liker ikke brus.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 20:33   #66
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pepsi Max.

Gammel 16-01-12, 20:34   #67
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også en sterk mistanke om at det er flere cola-avhengige som velger PepsiMax enn de andre colaproduktene. Hadde vært morsomt å sjekke, egentlig. Selv synes jeg den er altfor søt. Jeg elsker Cola Zero, men har aldri hatt noe problem med å slutte med det (eller Cola Light i sin tid). Til tross for daglig og tildels høyt inntak i relativt lange perioder var det aldri krise om det var tomt en dag, og aldri noe problem å bytte til Farris når jeg fikk over meg at jeg konvertere og bli sunn. Aldri hatt noe abstinens eller sug. Det har jeg forøvrig heller aldri hatt med andre koffeinprodukter, til tross for daglig inntak så går det helt greitt med en tilfeldig "hvit" dag.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 20:39   #68
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Begge smaker hoppetau, så jeg drikker ingen av de.

Gammel 16-01-12, 21:03   #69
Mrs. Wallace
Fullverdig medlem

Mrs. Wallace sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Mrs. Wallace har et hav av muligheter foran seg
Standard

Pepsi max i 1,5 ltr flaske. Men skal jeg ha 0,5 ltr brus tar jeg som regel cola zero, eller tab x-tra. Synes ikke pepsi max er så godt på småflasker. :særing:

Mrs. Wallace er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 21:24   #70
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Wallace, her.

Pepsi max i 1,5 ltr flaske. Men skal jeg ha 0,5 ltr brus tar jeg som regel cola zero, eller tab x-tra. Synes ikke pepsi max er så godt på småflasker. :særing:

Jammen, de er faktisk ikke det

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 22:00   #71
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Wallace, her.

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Jammen, de er faktisk ikke det

Det er greit så lenge det er laaaang holdbarhetsdato. Er det bare en måned igjen før datoen går ut, smaker 1/2-liters flaskene (eller innholdet da) skikkelig høgg.

Gammel 16-01-12, 22:16   #72
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Propella: Jeg er veldig enig med deg. Det smaker ikke det samme på 0.5 l. flasker.

Jeg drikke Pepsi Max. Jeg kan også drikke Zero, men Max'en er best.
Cola Light er jeg ikke glad i men Diet Coke i utlandet synes jeg smaker ganske godt. Merkelig det der med at smaker endrer seg.

Gammel 16-01-12, 22:18   #73
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Det er greit så lenge det er laaaang holdbarhetsdato. Er det bare en måned igjen før datoen går ut, smaker 1/2-liters flaskene (eller innholdet da) skikkelig høgg.

Må man lese holdbarhetsdato på brus også nå?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 22:56   #74
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Definitivt ikkje Pepsi Max. Eg drikker det, men det er altfor mykje kolsyret til at det smakar godt. Den er også hakket for søt. Helst drikker eg vanleg Cola Light, men Zero er eit ok alternativ.

Gammel 16-01-12, 23:05   #75
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Må man lese holdbarhetsdato på brus også nå?

Klart det. Kjemikaliene går ut på dato etterhvert.

Gammel 16-01-12, 23:10   #76
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg drikker ikke brus i det hele tatt. Jeg var cola light-drikker i mange år, tidvis zero, men sluttet da jeg kom til legen med mageproblemer og hun anbefalte det som første steg. Det hjalp drastisk. Siden har jeg smakt noen få slurker, men nå er det ikke godt lenger. Drikker ikke sukkerbrus heller, siden jeg ikke tåler sukker. Jeg drikker farris, da. Og enorme mengder vann.

Gammel 16-01-12, 23:46   #77
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Begge deler er avskyelig hestemig.

Gammel 16-01-12, 23:46   #78
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

PepsiMax

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 23:55   #79
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Pepsi max, syns cola zero smaker pyton.

Gammel 17-01-12, 00:01   #80
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Cola zero, de sjeldne gangene jeg drikker brus.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.