|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat til barna i dåp?Jeg hadde tatt pølser ja,og en del av det.I min familie er det nesten ingen som spiser rømmegrøt.Men hvis du har hatt dette tidligere vet du sikkert om dette er noe familien liker.
|
|
|
#22 |
|
Epikur
|
Sv: Mat til barna i dåp?Vi hadde blant annet pølser i dåpen til minsten og det var stor suksess. Vi hadde pølser i dåpen til nummer to/bryllupet vårt også, og det funket som bare det. I tillegg hadde vi i dåpen til minsten: Carnitas, reker, karbonader og masse annet godt.
|
|
|
#23 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat til barna i dåp?
Samme tenker jeg. Det høres kvalmt ut å spise seg mett på det. Jeg vet mange spiser rømmegrøt i familien - eller alle, tror jeg. Så er barna vi må ha et alternativ til. Kan høre med tantebarna mine om de spiser spekemat, men jeg er ganske sikker på at de ikke gjør det. Ikke koster det meg så mye å lage noen kjøttboller eller pølser heller.
|
|
|
#24 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat til barna i dåp?Kyllingnuggets? Ellers er pølser noe de setter stor pris på, og jeg liker det godt selv også. |
|
|
|
![]() |
|
|