Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Mat til barna i dåp?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-12, 22:13   #21
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mat til barna i dåp?

Jeg hadde tatt pølser ja,og en del av det.I min familie er det nesten ingen som spiser rømmegrøt.Men hvis du har hatt dette tidligere vet du sikkert om dette er noe familien liker.

Gammel 11-01-12, 22:17   #22
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde blant annet pølser i dåpen til minsten og det var stor suksess. Vi hadde pølser i dåpen til nummer to/bryllupet vårt også, og det funket som bare det. I tillegg hadde vi i dåpen til minsten: Carnitas, reker, karbonader og masse annet godt.

Gammel 11-01-12, 22:23   #23
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Å spise seg mett på rømmegrøt er omtrent som å spise seg mett på kake for meg. Jeg synes ikke det skal være den eneste maten man kan spise.

Samme tenker jeg. Det høres kvalmt ut å spise seg mett på det. Jeg vet mange spiser rømmegrøt i familien - eller alle, tror jeg. Så er barna vi må ha et alternativ til. Kan høre med tantebarna mine om de spiser spekemat, men jeg er ganske sikker på at de ikke gjør det. Ikke koster det meg så mye å lage noen kjøttboller eller pølser heller.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 11:45   #24
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Kyllingnuggets? Ellers er pølser noe de setter stor pris på, og jeg liker det godt selv også.

(Ingen her hadde ville hatt verken spekemat eller rømmegrøt).

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.