|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Jeg har fått meg parsell (kjøkkenhage), hva gjør jeg?Canisa: Hvor lang er hagesesongen i Tromsø? Når kan du begynne å pusle i hagen, når kommer det blader og når begynner bærene og bli modne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Jeg har fått meg parsell (kjøkkenhage), hva gjør jeg?
Sesongen er kort og intens.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg har fått meg parsell (kjøkkenhage), hva gjør jeg?I kveld skal vi ha parsellplanleggingsmøte.
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Jeg har fått meg parsell (kjøkkenhage), hva gjør jeg?Jeg tror det kommer til å gå kjempefint! Noe kommer dere til å trives med og få til, andre ting går det kanskje litt dårligere med. Dyrking er alltid en prøve-og feile metode. Og man går aldri tom for ideer til hva man har lyst å prøve neste år |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg har fått meg parsell (kjøkkenhage), hva gjør jeg?
Akkurat det der lurer jeg litt på hvordan kommer til å gå. Parsellen ligger en 15 minutters gåtur unna så det kommer til å kreve litt. Forhåpentligvis kommer Lille B til å trives der slik at han ikke syns det er pes å bli med etter barnehagen f. eks. Jaja, går det ikke er det alltids noen som blir glade for å arve parsellen vår.
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Jeg har fått meg parsell (kjøkkenhage), hva gjør jeg?Ztjerna var ikke til nytte på verandaen i fjor. For å si det mildt. I år derimot, hjelper han til med både kosting, vanning, rydding og akking og ojing over hvor fint det blir. Jeg tror nok lille B kommer til å stortrives med å være med til parsellen. Særlig om han får holde på med sine helt egne hageting, har sitt eget lille hageutstyr - og kanskje også noen leker som "bor der" når du må gjøre ting han ikke kan hjelpe til med? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|