Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-12, 22:08   #27
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Vet du hva? Trond prøvde å spre rykter på byen, og da Roar fikk høre det måtte han bare ringe Jens og få han til å stoppe han. Og Sindre sa at Jens og Harald hadde sagt at ingen andre hadde noe med det, selv om Trond hadde sagt at Harald var ferdig hvis det var fakta! Og så sa Jens bare sånn ro deg ned ass til Trond, men Trond bare sånn «Jeg snakker vel med hvem jeg vil om hva jeg vil!» Men i dag så sa han at han ikke hadde sagt noe til noen, og at alle som satt ved bordet hans kunne bekrefte det, men Roar sa at han hadde sagt det til alle på festen! Både John og Bjørn og Stein og Kristin var der, og de sier at det ikke er sant, men nå må Jens ordne opp og han var ikke på festen engang!

(http://www.dagbladet.no/2012/01/11/n...dier/19747628/)

nokon er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46.