|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!Det er utrolig trist å ha drømmekjøkkenet på tegning først, også ende opp med noe helt, helt annet.
|
|
|
#22 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!Finn dine Må-punkter. Og se hva det vil koste å få gjennomført det først. Og hvis budsjettet tillater det legger du på noen av de tingene du ønsker.
|
|
|
#23 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!Det kjipeste er når dine MÅ-punkter også gjør kjøkkenet for dyrt, så du må begynne å fire på kravene.
|
|
|
#24 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!Ok, den ser jeg. Slå fast MÅ-punkter først (og være forberedt på å gi dem opp seinere).
|
|
|
#25 |
|
I tropene
Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!Integrerte hvitevarer? Hvorfor/hvorfor ikke?
|
|
|
#27 |
|
I tropene
Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!Det er best, altså? Utdyp gjerne hvorfor.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!Jeg er enig i takhøye skap, det samler seg utrolig mye på toppen av skapene våre, neste gang skal jeg ha takhøye. Og skuffer der du kan. Hvis dere har sentralstøvsuger ville jeg hatt sånn smuledings (som det heter på fint) man bare kan feie smulene nedi på gulvet, det kunne jeg trengt. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ute på tur
|
Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!Vi er i kjøkkenoppussningshelvete nå.
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!Vi flyttet inn i nybygg for et par år siden. Kom dessverre for sent inn i prosessen til å velge så mye selv. Kjøkkenet var f.eks ferdig. Men jeg er godt fornøyd med det likevel. Masse skap og skuffer, og myyye benkeplass. Integrerte hvitevarer og det beste av alt: kjølehjørne. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!sokkelskuffer! Jeg savner det enorm her vi bor nå, der hadde jeg alle bakesaker men bare bruker innimellom, og masse annet smårask som nå er lagret i boden i kjelleren og er et pes få hentet opp når man endelig trenger det.
|
|
|
#33 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!
Musemus: Mener du her at det ikke er noe lurt å gå for integrerte hvitevarer?
|
|
|
#34 |
|
maler
|
Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!Du vil ha integrert ovn og platetopp, da kan du montere ovnen i høyskap, du får mer å velge i og du slipper at det renner på siden av komfyren. Mikrobølgeovn kommer an på hva du føler behov for å bruke plass på, vi har det nå og jeg synes det er kjekt. Integrert oppvaskmaskin kan man også fint ha uten at det gjør noe, det er jo egentlig bare en pyntedør. Det du kan tenke litt over, er om du vil ha integrert kjøleskap eller ikke. Du bygger det jo inn i kjøkkeninnredninga med et overskap eller noe uansett hvis det skal stå sånn at det passer, men integrerte kjøleskapsløsninger mister endel innvendig plass. Så det er smak og behag, men jeg foretrekker å ikke ha en integrert kjøleskapsløsning. Hadde jeg hatt plass til kjølehjørne derimot...
|
|
|
#35 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg mener at man bør ha det, det er så mye finere og gir et mye mer helhetlig kjøkken.
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De oppvaskmaskinene og kjøleskapene i integrert løsning som jeg har sett - og jeg har sikkert ikke sett ALT som finnes - har hatt mindre plass innvendig. Jeg ville krevd at du får plass i |
|
|
|
|
|
#37 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!Det visste jeg ikke, trodde det var standard størrelse på alt?
|
![]() |
|
|