Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tenerife eller Gran Canaria i februar/mars?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-12, 16:31   #41
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenerife eller Gran Canaria i februar/mars?

Har og bodd på hotellet der og kan gå god for hotellet. LItt langt til de fine sandstrendene, men det er sikkert mest fordi jeg bodde på et annet hotell tidligere som lå nærere stranden. Liker Tenerife innmari godt altså!

Gammel 09-01-12, 16:36   #42
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra å høre, Bauche. Hvor er de fine sandstrendene da? Vi kan lett gå en kilometer for å treffe en fin en.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 16:41   #43
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Bra å høre, Bauche. Hvor er de fine sandstrendene da? Vi kan lett gå en kilometer for å treffe en fin en.

Jeg synes:

Bystranda i Las Palmas
Maspalomasstranden/ Dunas
Stranden på Anfi
Amadoressttranden

Generelt synes jegd et er vanskelig å finne fine feriesteder på sørkysten. Det er noe galt med dem alle. :sær:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 16:45   #44
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Las Vistas stranden på Tenerife syns jeg er den beste - lys fin sandstrand, det er bare å gå stranpromenaden mot Los Christianos, vil tippe det er 15-20 min.gange fra Parque Christobal.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 16:56   #45
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes:

Bystranda i Las Palmas
Maspalomasstranden/ Dunas
Stranden på Anfi
Amadoressttranden

Generelt synes jegd et er vanskelig å finne fine feriesteder på sørkysten. Det er noe galt med dem alle. :sær:

Det er på Tenerife jeg mener, vi har bestilt tur til Playa de las Americas.

minibolle mai 2012
Gammel 09-01-12, 16:57   #46
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ahh.. :domm:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 20:28   #47
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man går ned mot stranda fra hotellet, så går man mot venstre. Jeg skal se om jeg finner et kart. Vi bodde forøvrig i hus 5 og det var og helt fint altså - litt greit å la storebror (som da var 3, 5år) gå utenfor huset uten at jeg var redd for at han skulle hoppe i bassenget. - alt er fint. Det at det er hus er genialt

Gammel 10-01-12, 15:17   #48
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Tenerife skal vel være litt varmere enn GC, så på vinterstid hadde jeg kanskje tatt Tenerife? Et par grader fra eller til er jo en del mellom 20 og 25 grader.

Du mener omvendt, ja? Gran Canaria er den desidert mest værsikre av alle Kanariøyene på denne årstiden.Tenerife derimot kan være svært ustabilt, selv om det blir bedre når vi kommer ut i mars måned.

Gammel 10-01-12, 15:38   #49
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Jeg trodde også det var motsatt, som Elin sier. Men nå har vi bestilt på Tenerife for å teste noe annet enn GC. Vi er ikke avhengige av knallvær hele tiden, ungene går lei bading hver dag uansett. Vi skal forøvrig helt sør på øya og der er klima en del annerledes og varmere enn nord hvor det er mer regn ettersom jeg har skjønt.

minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 10-01-12 kl 15:44.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.