|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Tenerife eller Gran Canaria i februar/mars?Har og bodd på hotellet der og kan gå god for hotellet. LItt langt til de fine sandstrendene, men det er sikkert mest fordi jeg bodde på et annet hotell tidligere som lå nærere stranden. Liker Tenerife innmari godt altså!
|
|
|
#42 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tenerife eller Gran Canaria i februar/mars?Bra å høre, Bauche. Hvor er de fine sandstrendene da? Vi kan lett gå en kilometer for å treffe en fin en.
|
|
|
#43 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tenerife eller Gran Canaria i februar/mars?
Jeg synes: |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tenerife eller Gran Canaria i februar/mars?Las Vistas stranden på Tenerife syns jeg er den beste - lys fin sandstrand, det er bare å gå stranpromenaden mot Los Christianos, vil tippe det er 15-20 min.gange fra Parque Christobal. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Har bakt søte kaker
|
Det er på Tenerife jeg mener, vi har bestilt tur til Playa de las Americas.
|
|
|
#46 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Tenerife eller Gran Canaria i februar/mars?Ahh.. :domm: |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Tenerife eller Gran Canaria i februar/mars?Når man går ned mot stranda fra hotellet, så går man mot venstre. Jeg skal se om jeg finner et kart. Vi bodde forøvrig i hus 5 og det var og helt fint altså - litt greit å la storebror (som da var 3, 5år) gå utenfor huset uten at jeg var redd for at han skulle hoppe i bassenget. - alt er fint. Det at det er hus er genialt
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Du mener omvendt, ja? Gran Canaria er den desidert mest værsikre av alle Kanariøyene på denne årstiden.Tenerife derimot kan være svært ustabilt, selv om det blir bedre når vi kommer ut i mars måned.
|
|
|
#49 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tenerife eller Gran Canaria i februar/mars?Jeg trodde også det var motsatt, som Elin sier. Men nå har vi bestilt på Tenerife for å teste noe annet enn GC. Vi er ikke avhengige av knallvær hele tiden, ungene går lei bading hver dag uansett. Vi skal forøvrig helt sør på øya og der er klima en del annerledes og varmere enn nord hvor det er mer regn ettersom jeg har skjønt.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 10-01-12 kl 15:44. |
|
|
|
![]() |
|
|