|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Sv: Stor hengelampe - tips?
Den er er jo ufattelig fin, men jeg kjenner ingen som har råd til den.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Vi har kjøpt den (og diverse annet) i England. Den er ikke så dyr der. http://www.bluesuntree.co.uk/ |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bedreviter
|
Det der må da være en side som selger kopier? :myser: De har i alle fall kopier av Caboche og Random light, og det står ikke verken Louis Poulsen eller "PH" på Artichoke-lampen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Helt riktig. England har jo ikke samme lovgivning for dette som andre land i EU. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Det står PH på Snowball-lampen, men den er åpenbart en kopi, det er noe feil med både kurve og avstand på skjermene.
|
|
|
#26 |
|
Off the map.
|
Sv: Stor hengelampe - tips?En av disse kan sikkert bli OK i en trappeoppgang.
|
|
|
#27 |
|
maler
|
Sv: Stor hengelampe - tips?Hm, kan man ha hengelampe i skråtak? Dvs det er vel egentlig skrå begge veier der oppe, så hvis noen tør å henge den opp går det vel.
|
|
|
#29 |
|
Bedreviter
|
Jeg har samme problemet, og jeg er ikke overbevist om at det blir pent. Jeg innbiller meg at det vil se kårni og skjevt ut, samme hvor mye pendelen henger loddrett. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stor hengelampe - tips?Denne har jeg sett i trappeoppgang - den gjorde seg godt.
|
|
|
#32 |
|
Bedreviter
|
Sv: Stor hengelampe - tips?Jeg inbiller meg at det ikke er noe problem med hengelampe i skråtak hvis det som er øverst er en sånn hvit plastkopp som er på billige lamper, men finere lamper har gjerne en kopp (hva heter det egentlig?) som skal gjøre litt mer av seg, og jeg ser for meg at det blir snodig når en sånn henger på skrå? |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Librocubicularist
|
Åh, dei var lekre! Kor får ein kjøpt desse? |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Off the map.
|
Sv: Stor hengelampe - tips?Husker ikke adressen i farten men et eller annet med finnish designshop. Gratis frakt, ikke noe toll, moms eller noen ting ( butikken ordnet dette for meg) men en del billigere enn å kjøpe den her.
|
|
|
#37 |
|
Librocubicularist
|
Då skal eg klare gugle meg fram til det. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Hvis "koppen" er en del av designet så får man jo ikke gjort så mye med det. Men hvis ikke så kan det bli veldig fint med kun en lampekrok, noe á la dette: Sist redigert av konsulenten : 09-11-13 kl 16:59. |
|
|
|
#40 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har vi akkurat gjort og det ble veldig bra. Ingen plastkopp, men en metallboks.
|
![]() |
|
|