Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fadder

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-12, 23:13   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Fadder

Jeg og mannen skal være faddere i en dåp om ikke lenge.
I den forbindelse lurer vi på:
- hva gir man i gave til fadderbarn? Regner med det kanskje er en litt større gave enn vi ville gitt hvis vi ikke var faddere. Tips til gave mottas.

- Må vi holde tale

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 23:15   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fadder

Jeg er fadder til en niese. Hun fikk barnebestikk i sølv. Jeg holdt ikke tale.

Gammel 08-01-12, 23:15   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vi var nettopp faddere. Holdt ikke tale nei, og gav babyselbu votter og ett teppe i litt mindre enn voksenstr fra Røros pledd.

Gammel 08-01-12, 23:18   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ang gave så har vi vel lyst til å gi noe som ungen kan ha glede av også som stor, større og voksen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 23:19   #5
lillenøste38
Sperret

Medlem siden: Jan 2012
lillenøste38 er litt kul
Standard

Jeg har noen fadder-barn å har gitt smykker, min første ring med kjede, sånn 1 års bilderamme der du kan sette inn ett bilde for hver mnd det første året, smykkeskrin, min første tann og hårlokkskrin i sølv, skje, kniv og gaffelsett, dåpsplett....det meste inngravert med navnet på dåpsbarnet ++

Jeg har ikke holdt tale til noen av mine fadder-barn, tror ikke det er så vanlig er vel mest når de konfimerer seg eller gifter seg man holder tale

lillenøste38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 23:52   #6
Mammanina
Nybegynner

Mammanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mammanina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hva med en fin barnebokserie? F.eks. Den store boken serien?

Mammanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 00:04   #7
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Vi har vært fadder to ganger de siste årene og da har vi gitt rørospledd (barnestr.) til ene og Tripp Trapp stol til andre. Ikke noe tale nei.

Gammel 09-01-12, 00:05   #8
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ang gave så har vi vel lyst til å gi noe som ungen kan ha glede av også som stor, større og voksen.

Jeg har lillebrors barnerørospledd over knærne akkurat nå faktisk. Han fikk det til navnefesten, og hele familien har adoptert det.

Gammel 09-01-12, 00:06   #9
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Abonnerer. Er det helt feil med 500 kroner?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 00:23   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er fadder til en jente og vi kjøpte et nydelig hjerte-smykkeskrin hvor det sto mine første smykker og et skrin hvor det sto min første tann og en med min første hårlokk. Jeg holdt ikke tale.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 19:45   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Eventyrbøker?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.