Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Lékué dekorpenn decomax

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-12, 17:58   #1
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Lékué dekorpenn decomax

Vurderer å kjøpe noe slikt. Noen som har erfaring med denne?

"Stor dekorsprøyte til dekorering av kaker og bakverk. Decomax gjør det mulig å være kreativ med kakekrem, fløteskum og sjokoladeganache. Den rommer en halv liter, og tåler temp fra - 60 til 260 grader, oppvaskmaskin og microbølgeovn."

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 18:04   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.255
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lékué dekorpenn decomax

Jeg liker generelt produktene fra Lékué, men jeg har den lille dekorpennen og lokket som du ser på siden mot oss på bildet har en tendens til å ikke sitte skikkelig på. Vet ikke om det er på samme måte med den store dingsen?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 18:06   #3
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lékué dekorpenn decomax

Jeg har den store, og er enig med Palmen. Og så synes jeg ikke at det er så enkelt å få ut alt som er inni. Silikonen blir for hard, så innen jeg har presset alt jeg kan og alt er ute blir ikke resultatet helt som ønsket.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 18:18   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lékué dekorpenn decomax

Jeg har veldig god erfaring med engangs sprøyteposer i plast, med Wilton metalltipper.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 19:17   #5
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lékué dekorpenn decomax

Den er FIN til makroner!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 19:20   #6
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Lékué dekorpenn decomax

Takk Palmen og Kaktus. Var slike ting jeg tenkte på.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har veldig god erfaring med engangs sprøyteposer i plast, med Wilton metalltipper.

Kanskje heller satse på noe slikt.

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:23   #7
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lékué dekorpenn decomax

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg liker generelt produktene fra Lékué, men jeg har den lille dekorpennen og lokket som du ser på siden mot oss på bildet har en tendens til å ikke sitte skikkelig på. Vet ikke om det er på samme måte med den store dingsen?

Den store har skrulokk, det sitter mye bedre. Jeg liker den, selv om det er vanskelig å få ut alt. Det blir mye mindre søl enn med poser.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no