Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-12, 22:13   #821
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Oj har de den på tilbud nå, da må jeg sjekke xxl her i morgen.

Ja, her hadde de. De hadde 1 rød i 104 (som jeg kjøpte), 1 rød i 116, 1 blå i 116 og 1 blå i 122. 1000,- pr stk. Greit at jeg kan prøve den på ham i fred og ro hjemme i morgen og evt returnere, men håper nå jeg slipper det, at den kan passe.

Gammel 07-01-12, 13:44   #822
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fra Mole little Norway:

Hvite, ikke vanntette Timberland Mukluk går i retur til Ellos og vi prøver igjen med brune (denne gangen kjøpt i skobutikk):

MP :

Og brune leggvarmere fra MP som jeg ikke finner bilde av. Alt valgt ut av snuppa.

Sist redigert av Liljekonvall : 07-01-12 kl 13:52.
Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 07-01-12, 15:30   #823
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vært på salg på POP i dag, til eldste.

Skallbukse

Ikke i denne fargen, men grønn.

Rød skalljakke.

Fleecejakken kan festes inni skalljakken, så tanken er at det blir neste års vinterjakke i tilllegg til at fleece'n sikkert brukes i vår. Med dette vinterværet er det ikke nødvendig med vintertøy men heller lag på lag.

Gammel 07-01-12, 18:21   #824
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Isbjørn skallbukse til eldste.
Og div på tilbud, Molo genser til eldste, Jean Paul hettejakke til eldste.
Lego genser og Mexx bukse til minsten.
Denne fra Chill til mellomste:

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 07-01-12, 18:49   #825
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Over knee sokker til frøkna.

Og denne.

Hansker til minsten.

Og en genser til fra PoP.

Sist redigert av eka : 07-01-12 kl 19:01.
eka er ikke aktiv  
Gammel 07-01-12, 20:24   #826
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Og div på tilbud, Molo genser til eldste, Jean Paul hettejakke til eldste.
Lego genser og Mexx bukse til minsten.

Hvor kjøpte du Molo til eldste på tilbud, Trixie?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 07-01-12, 22:20   #827
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Det var en lokal butikk Embriksmamma.
Sender deg en pm.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 08-01-12, 22:03   #828
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vært på salg på POP i dag, til eldste.

Fleecejakken kan festes inni skalljakken, så tanken er at det blir neste års vinterjakke i tilllegg til at fleece'n sikkert brukes i vår. Med dette vinterværet er det ikke nødvendig med vintertøy men heller lag på lag.

Mye fint! Er dere forresten fornøyd med Molo bukse og jakkesettet? Har kjøpt samme buksa - og jakter på jakken på salg

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 08-01-12, 22:05   #829
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Mye fint! Er dere forresten fornøyd med Molo bukse og jakkesettet? Har kjøpt samme buksa - og jakter på jakken på salg

Sorry Millact - jeg skulle sitere å spørre Liljekonvall om dette

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 08-01-12, 23:50   #830
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sorry Millact - jeg skulle sitere å spørre Liljekonvall om dette

Tenkte du på Mole settet over her i ull eller Molo vintersettet som jeg har avbildet tidligere i tråden ?

Gammel 09-01-12, 13:04   #831
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Litt tøy til lillebror, 50% på Lukas og Linnea
Nå må jeg finne bukse som matcher vesten for det hadde vi visst ikke

Gammel 09-01-12, 13:45   #832
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror har fått seg alpinski for første gang. Det er mannen som har kjøpt så da måtte det bli twintip. Jaja, tøffe er de hvertfall.

Feil bilde, se under.

minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 09-01-12 kl 16:05.
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-01-12, 13:49   #833
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Storebror har fått seg alpinski for første gang. Det er mannen som har kjøpt så da måtte det bli twintip. Jaja, tøffe er de hvertfall.

Moro med alpinski. Men twintip som førstegangs ski? *Skiinstruktøren i meg protesterer*

Gammel 09-01-12, 13:58   #834
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Moro med alpinski. Men twintip som førstegangs ski? *Skiinstruktøren i meg protesterer*

Jeg er enig, men samtidig gir jeg litt beng. Han har stått alpint før altså, og det gikk veldig fint, men vi får se. De var ikke så dyre også varer de i et par år, så det går nok greit. Vi kjører jo på brede ski hele familien ellers.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-01-12, 16:04   #835
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Disse er det visst han har kjøpt, ikke de over.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-01-12, 16:46   #836
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Tenkte du på Mole settet over her i ull eller Molo vintersettet som jeg har avbildet tidligere i tråden ?

Jeg tenkte på Molo settet tidligere avbildet.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 09-01-12, 16:58   #837
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til eldstemann neste vinter:

Gammel 09-01-12, 17:18   #838
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Til eldstemann neste vinter:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-01-12, 17:21   #839
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler meg litt arbeidsledig, Nessie. Jeg så over vinterbeholdningen, og de tre minste har minst to arvedresser hver. Knapt brukte fra MiniATure, Molo, PoP og Ticket! Jeg får bruke tid på plaggene under i stedet, for sko tør jeg i grunnen ikke å kjøpe før sesongen er der.

Gammel 09-01-12, 19:58   #840
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Jeg tenkte på Molo settet tidligere avbildet.

Buksen har hun ikke brukt ennå, jakka kun 2-3 ganger. Veldig fin, god og varm, men hun foretrekker Isbjørn parkas og skibukse. Det er litt tynnere. Lurer på om Molo kanskje er i varmeste laget for henne, for hun er en veldig varm type. I tillegg har hun plutselig fått det for seg at hun vil bruke heldress på skolen igjen, så hittil i vinter har dermed Molo settet hengt på knaggen. Men det blir nok litt brukt på de kaldeste dagene, tipper jeg.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.