Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Favorittdrink?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-07, 19:23   #61
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Favorittdrink?

Hm.. om jeg var HELT nødt måtte det være gin og tonic.

Gammel 22-03-07, 19:33   #62
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan nokon forklare meg korleis GinTonic smake? Eg fekk nemlig høyre at eg absolutt ikkje var noko GinTonic-dame og vart dermed nysgjerrig.

Gammel 22-03-07, 19:41   #63
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Martini Bianco med sprite ,en liten sitron skive med isbiter !

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 19:44   #64
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Aloe Vera
Sølvvinner i VM i drinkmixing, fra Tromsø.

Ja, den er virkelig god.

I tillegg er jeg en utpreget baileys oppi kaffen-person. Da gjerne bare en skvett kaffe og mye baileys.

Caipirinha er lidenskapelig godt i varmen.

Gin bitter er også godt da.

En liten digresjon, men flere her som har drukket seg kvalm på peach canei? Selges de enda? Jeg lurer seriøst på om noen andre enn 18åringer som ikke har peiling drikker det skvipet..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 19:45   #65
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg glemte av "alt for Rognan".

Sprite zero, bacardi razz og litt lime. Der snakker man farlige greier altså.

Gammel 22-03-07, 21:38   #66
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Kan nokon forklare meg korleis GinTonic smake? Eg fekk nemlig høyre at eg absolutt ikkje var noko GinTonic-dame og vart dermed nysgjerrig.

Tørt og bittert.
Ingen Haugtussa-drikk - hun skal ha det søtt og soft.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 22:00   #67
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Peach Canei ja? Det var jo virkelig ikke kvalmestillende.... *erindrer*

Gi meg heller en mojito

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 22:11   #68
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Jeg er veldig dårlig på å bestille drinker.
Har vel kun drukket Strawberry Daquiri
(ellers går det i øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøl, og rødvin)

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 22:16   #69
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var ute på byen for et par uker siden og smakte på Strawberry Daquiri for første gang.
Den var kjempegod.
Vanligvis så drikker jeg bare øl på byen.

Gammel 22-03-07, 22:18   #70
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal vi se..

Strawberry Daquari
Sex On The Beach
Singapore Sling
Pinja Colada(usikker på skrivemåten)

Ellers så drikker jeg vin da, og hjemmelagde drinker på fest

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 22:24   #71
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Tørt og bittert.
Ingen Haugtussa-drikk - hun skal ha det søtt og soft.

Det ane meg at mine mannlige kolleger oppfatte meg som deg, Liven.

Gammel 22-03-07, 22:25   #72
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

En liten digresjon, men flere her som har drukket seg kvalm på peach canei? Selges de enda? Jeg lurer seriøst på om noen andre enn 18åringer som ikke har peiling drikker det skvipet..

Skulle akkurat til å si det. Det var det første jeg drakk tror jeg. Skulle prøve å smake på det for noen år siden, igjen. Og fytt i katta, at jeg kunne orke å drikke det.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 23:01   #73
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mojito, Cosmopolitan eller hvitvin.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 09:11   #74
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Pinja Colada(usikker på skrivemåten)

Pina Colada

Gammel 23-03-07, 09:30   #75
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Standard

Piña Colada?

Gammel 23-03-07, 09:32   #76
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bloody Mary! Ingen over, ingen ved siden.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 09:36   #77
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope

Pina Colada

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Piña Colada?

Kanskje vi skulle ta det videre i Divines-spør-og-lær, men jeg tror begge er riktige men at den ene er det norske ordet og den andre er det utenlandske

Gammel 23-03-07, 09:57   #78
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Kan nokon forklare meg korleis GinTonic smake?

Tygg på en einerkvist.

Gammel 23-03-07, 10:14   #79
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Tygg på en einerkvist.

Der har du'n.

Gammel 23-03-07, 10:16   #80
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Nå følte jeg meg skikkelig gammel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.