Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[Filmanmeldelse] Ariettas hemmelige verden

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 18:53   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Filmanmeldelse] Ariettas hemmelige verden

Har du lest Mary Nortons Lånerne, som den er basert på? Jeg elsket, elsket den boka som liten. Interessant at filmen har endt opp som så langsom som du sier, for sånn husker jeg ikke boka i det hele tatt – den var heller stadig nervepirrende. Men filmen er vel bare løselig inspirert av boka, så vidt jeg forstår.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:55   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Filmanmeldelse] Ariettas hemmelige verden

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Har du lest Mary Nortons Lånerne, som den er basert på? Jeg elsket, elsket den boka som liten. Interessant at filmen har endt opp som så langsom som du sier, for sånn husker jeg ikke boka i det hele tatt – den var heller stadig nervepirrende. Men filmen er vel bare løselig inspirert av boka, så vidt jeg forstår.

Takk for utfyllende detaljer om opphavet til filmen, Toffskij! Nei, jeg har ikke lest den. Det var definitivt øyeblikk av spenning i filmen, men ikke på langt nær så mye som i Blåfjell 2 (som har fri aldersgrense), i form av mindre angrep fra Kløver som skulle klyve opp i fanget mitt. Jeg synes definitiv filmen var bedre på stemning enn spenning, ja.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.