Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

En sydenamøbes spørsmål om bekledning

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-11, 23:13   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sydenamøbes spørsmål om bekledning

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Vel, YR sier min 15 til max 19 grader på Las Palmas neste 10 dager, men alle sier det er varmere i virkeligheten? Alghero Sardinia har statistisk sett min 13 max 23 i oktober, vi hadde begge deler.

Jeg ville fortsatt tatt med tynn Janus ull og Molo fleece jakkene, PoP vindtett jakke til barn og tykke sokker til GC. Det veier lite, og heller det enn å fryse.

Det er alltid en del kaldere i Las Palmas enn på sydkysten. Det kan være minst 5 grader forskjell.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 23:20   #22
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er alltid en del kaldere i Las Palmas enn på sydkysten. Det kan være minst 5 grader forskjell.

Hvis temperaturene er mellom 20 og 24 grader, hadde ulla blitt hjemme. Mulig gode hoteller er varmere innendørs en enkle leiligheter oppført på 70 tallet også. Jeg synes nær 15 grader og mulige variasjoner i vær som kortvarig kaldt eller kraftig vind er grensen for ull i kofferten.

Gammel 27-12-11, 23:23   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på Kanariøyene endel ganger på vinteren, og ull synes jeg er litt overkill. Men langt skjørt/tynn bukse og en eller annen langermet sak er alltid med.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 20:24   #24
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenk gjennom heimreisa også - eg har opplevd å vere kledd i dongeribukse, småskor og lett genser på heimreisa, og landa på Gardermoen i minus 20 og måtte begynne med å spa fram bilen før eg fekk tak i dei varme kleda som låg inni bilen. Det er mindre morsomt.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:46   #25
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Tenk gjennom heimreisa også - eg har opplevd å vere kledd i dongeribukse, småskor og lett genser på heimreisa, og landa på Gardermoen i minus 20 og måtte begynne med å spa fram bilen før eg fekk tak i dei varme kleda som låg inni bilen. Det er mindre morsomt.

Det løser vi lett ved at vi legger alt vi har på oss av vintertøy i oppbevaringen på Gardermoen, tror jeg betalte 230kr for en uke sist, og det er det verdt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.