|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
flisespikker
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk masse fint.
![]() |
#142 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?
Vi har jo like mange og ca like gamle barn. Når barna begynner å bli tenåringer har de ofte ønsker som er dyre (feks merkeklær), og da er det jo greit å kjøpe til jul.
![]() |
#143 |
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk seks hjemmelagede gaver fra barna - veldig kreative og flinke har de vært.
![]() |
#144 |
© All rights reserved
|
Jepp. Her ble det PS3, carvingski og DS m/spill + at vi betalte gavene de kjøpte til hverandre. (Merkeklær/smykkeskrin/brettspill.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Den beste var kaffemaskinen, så fikk jeg en kjempe fin veske av svigermor og det overrasket med veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Alle 4 i familien her fikk gaver vi syntes var både fine og nyttige. Ungene våre har aldri fått ett berg av gaver (slik enkelte skriver om), men akkurat passe synes jeg, og det samme med oss voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk verdens kuleste veske, og er superhappy! Og film, bok og tre par hansker.
![]() |
#149 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Samme her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk masse fint! Bergans Myrull kåpe, feminine Hestra hansker, mummikopper, et par bøker, øredobber, leselys til å feste på bok og litt penger.
![]() |
#152 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg ble superoverrasket med en mintgrønn Kitchen Aid kjøkkenmaskin fra Rochermannen i år! Veldig flott gave som jeg har ønsket meg i flere år, men som jeg egentlig ikke har hatt noe annet enn "den er så fin" som grunn. Nå synger derimot min gamle maskin på siste vers og da ble det altså en superfin KA. Gleder meg veldig til å prøvekjøre den senere i julen.
![]() |
#154 |
kamerat
|
Med nesa?!
![]() |
#155 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk kjæresteweekend i London av mannen min.
![]() |
#156 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Det ble mange gaver her i år. Jeg fikk fra mann og barn, søsken, mor, svigermor, tre tantebarn, og en venninne. I tillegg fikk vi gaver sammen fra svigersøsken, et par vennepar, en grandtante og en nabo.
Jeg tror nok dette varierer veldig. Og er ikke vant selv med så store summer i min familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Introvert optimist
|
Ingenting. Vi har aldri fått noe fra svigerforeldrene mine og da vi begynte å kjøpe like kjipe ting til faren min som han ga til oss, så foreslo han at de voksne skulle slutte med gavebyttingen. Det syntes vi var helt greit.
![]() |
#158 |
Einsam
|
Vi har normalt sett fått gave for ca 1000 kr fra mamma og pappa, det ser jeg på som mer enn nok, mtp alt de ordner og hjelper meg med ila året ellers. I år fikk jeg tørketrommel som kostet 5000 kr, langt over budsjett, men de hadde for lengst bestemt seg for å kjøpe noe nyttig til oss tre ungene, søs fikk fryseboks og lillebror fikk lenestol, de har begge kjøpt nytt hus/leilighet ila året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
© All rights reserved
|
I år droppet vi gaver, klok av skade etter fjordåret. Men det var egentlig enda kjipere, så vi får se hva det blir til neste år. (Jeg kjøpte noen gaver til han fra hunden og kattene, og han kjøpte en fra nissen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Ja! Av Bestevenninne fikk jeg nyeste konsert-DVD'en til Europe samt et gavesett med fem parfymer, hvorav en av dem er en gammel favoritt som jeg ikke har tatt meg råd til å kjøpe på nesten 20 år! Beste jenta altså!
![]() |
![]() |
|
|