|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Opp og ned
|
Sv: Liker ikke DagmarEtter forrige blåserunde så måtte jeg skrelle ned trampolina fra naboens hekk.
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker ikke DagmarVi bor på Byåsen. Har sett ut vinduene flere ganger, men er rolig her. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Liker ikke DagmarJeg befinner meg på Nesoddens solside (ja, østlandet) men her røsker det så heftig at jeg er for urolig til å sove. Huset rister! Og jeg er en av de som overvar nyttårsorkanen på nordmøre I -92 men venner meg aldri til slik vind! Den gang blåste verandaen av huset mitt og vi var strømløse en uke. Lurer på hvor mange sekundmeter der er i kastene her. Vesla peser febrilt og med sår hals ved siden av meg, stakkar. Bort med seg, Dagmar.
|
|
|
|
#64 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Liker ikke DagmarHører vinden godt her i Akershus også. Lyset blinker tidvis, og strømmen var borte en liten stund. Ungene ryddet verandaen tidligere i dag heldigvis.
|
|
|
#65 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Liker ikke DagmarVi bor nedi ei dump, så det er sjelden vi merker noe til været her. Hører at det fyker noen leikestativer o.l. rundt, men ingen tak eller trær. Er likevel glad for at vi har drevet såpass mye flathogst i nabolaget de siste åra.
|
|
|
#66 |
|
villende
|
Sv: Liker ikke DagmarJeg føler virkelig med alle som bor midt i den verste stormen nå. Det blåser godt rundt hushjørnene våre, har blinket godt i lysene i kveld og vi fikk nettopp melding om at strømmen har gått på hytta. Broder'n ble sendt hjem i taxi. Mannen og jeg var enige om at dette ikke er vær å bevege seg ute i og her er det vel ikke mer enn drøye 15 m/s. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Off the map.
|
Sv: Liker ikke DagmarEr på fjellet i Telemark, det blåser så det knaker i hytta vår. Jeg er litt småredd, selv om jeg jo forstår at det er enda verre andre steder. Strømmen er borte så langt vi kan se.
|
|
|
#69 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker ikke DagmarOppi høyden her blåser det noe helt jæ***: (oslo) |
|
|
|
|
|
#70 |
|
villende
|
Sv: Liker ikke Dagmar
Jeg tror likevel ikke vi kan begynne å sammenligne med kastene på Vestlandet og nordover... Jeg håper det løyer litt snart, for det er ikke helt lett å sove med all denne vinden. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ferdig!
Sv: Liker ikke DagmarSammenligner ikke med noen jeg. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Einsam
|
Sv: Liker ikke DagmarSelv her i Mjøsområdet merkes vinden bra. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Liker ikke Dagmar
Jepp. Nesten rart å lese om denne stormen som vi tross alt er midt oppe i, og så merker vi så lite til den
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker ikke DagmarVi bor på toppen av en høyde og her blåser det noko helt j#$& nå. Vinden tar tak så det knaker og uler i huset. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Liker ikke DagmarVi har litt vind men ikke urovekkende. Bergen.
|
|
|
#78 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Liker ikke DagmarHer tar det seg stadig opp hører jeg; uler, river og rusker mer og mer!
|
![]() |
|
|