Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-11, 14:22   #11
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Ha, det ble da jul allikevel, selv om jeg ikke akkurat kan skryte på meg at det er min skyld. Jeg har tilbrakt mesteparten av adventstiden enten på jobb eller i sovende tilstand. Kjøkkenet kan jeg ikke gå inn på, og ingen kan diskutere julemat med meg. Da sier det seg selv at her var det mannen som har ikledt seg superheltkappen og fikset jul. (Jaja, jeg har delegert og kommandert da, men jeg vet ikke om det akkurt var til familiens glede.) Middagen sto på bordet klokka fem, og den smakte som den skulle. Desserten ble en improvisasjon over is, krem og selvplukkede markjordbær og blåbær + kjøpte krumkaker og litt småkaker gutta hadde bakt hos mormor. Det funket så det suste. Guttene var pene og striglede, og gavene ble åpnet i fred og fordragelighet. De fleste til jubel og henrykkelse. Selv ullsokker og votter ble tatt godt imot, men minsten var ikke kar om å holde igjen et skuffet utbrudd over at den spennende pakken fra utlandet inneholdt truser. Jeg tror jammen denne sjuskejulen har vært den fredeligste og mest harmonske noensinne, og jeg tror vi satser på å legge lista lavt neste jul også, selv om min deltakelse nok bør bli på et littegranne høyere nivå da.

God jul, medsjusker!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.