Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-11, 11:11   #881
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Du tildeles dagens først mozartkule.
Kjempegodt svar!

Ja, veldig godt svar. Jeg lånte en liten del av det, samt litt fra Flubbys julekalenderinnlegg da jeg kommenterte på FB i går.

Har ikke fått noe svar fra vedkommende enda.

Gammel 22-12-11, 22:47   #882
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hello friends/family

I wanted to send some sort of holiday greeting to my friends and colleagues, but it is difficult in today's world to know exactly what to say without offending someone. So I met with my lawyer yesterday, and on advice I wish to say the following :

Please accept with no obligation, implied or implicit, my best wishes for an environmentally conscious, socially responsible, low stress , non addictive, gender neutral celebration of the winter solstice holiday practiced with the most enjoyable traditions of religious persuasion or secular practices of your choice with respect for the religious / secular persuasions and / or traditions of others, or their choice not to practice religious or secular traditions at all .

I also wish you a fiscally successful, personally fulfilling and medically uncomplicated recognition of the onset of the generally accepted calendar year 2012, but not without due respect for the calendar of choice of other cultures whose contributions to society have helped make our country great ( not to imply that the UK is necessarily greater than any other country ) and without regard to the race, creed, colour, age, physical ability, religious faith or sexual preference of the wishee .

By accepting this greeting, you are accepting these terms :

This greeting is subject to clarification or withdrawal. It is freely transferable with no alteration to the original greeting. It implies no promise by the wisher to actually implement any of the wishes for her / him or others and is void where prohibited by law, and is revocable at the sole discretion of the wisher. The wish is warranted to perform as expected within the usual application of good tidings for a period of one year or until the issuance of a new wish at the sole discretion of the wisher .

Best Regards ( without prejudice )

Name withheld ( Privacy Act ).

Gammel 22-12-11, 23:22   #883
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 23-12-11, 00:26   #884
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Jeg måtte bare kommentere, så jeg blir vel en Facebook-venn fattigere med det aller første. Så trist.

"Jeg har aldri hørt om muslimer som blir malt kanel eller kardemomme av å høre julesalmer, så jeg tror ikke noe på at dette stemmer. Hvis du kjenner til muslimer som blir til malt krydder av at det er juleavslutninger i skolene, så må du gjerne korrigere meg. Hvis du mener støtt, så kjenner jeg ikke til muslimer som blir det heller. Derimot kjenner jeg til en skole i Drammen hvor de droppet nisseluer av hensyn til norske barn som tilhører Jehovas Vitner. Det var kanskje det du tenkte på?"

Låner som svar p samme teite meldingen.

Imma er ikke aktiv  
Gammel 23-12-11, 01:52   #885
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitat:

Kommenter denne statusen med følgende (kan også skrives på chat eller i inboks):
=) - Hvis du vil være en god venn for meg i 2012
♥ - Hvis vi kommer til å ha en romantisk flørt i 2012
♥♥ - Hvis du kommer til å be meg på date i 2012
♥♥♥ - Hvis du vil bli min kjæreste i 2012

Jada

Gammel 23-12-11, 07:47   #886
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker litt at vi er over på side 23 i denne tråden på lille julaften. (I hvertfall hos meg.)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 23-12-11, 15:50   #887
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jada

Sitat:

Kommenter denne statusen med følgende (kan også skrives på chat eller i inboks):
=) - Hvis du vil være en god venn for meg i 2012
♥ - Hvis vi kommer til å ha en romantisk flørt i 2012
♥♥ - Hvis du kommer til å be meg på date i 2012
♥♥♥ - Hvis du vil bli min kjæreste i 2012

Den der hadde jeg så lagt ut dersom jeg var 14 -15 år gammel! Jeg er fryktelig glad for at FB ikke fantes i 1989!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-12-11, 17:01   #888
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Den der hadde jeg så lagt ut dersom jeg var 14 -15 år gammel! Jeg er fryktelig glad for at FB ikke fantes i 1989!

Nei, heldigvis ble alt sånt skrevet i skoledagbøker som kan brennes.

Gammel 23-12-11, 17:10   #889
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

God jul og godt nytt år til alle! (Og er du online førstedag så er du julegeit!)

Julegeit? Kva betyr det? Er det bra eller dårleg?

nokon er ikke aktiv  
Gammel 23-12-11, 17:13   #890
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Nei, heldigvis ble alt sånt skrevet i skoledagbøker som kan brennes.

Jeg brente nettopp en som ble funnet når vi ryddet hos mine besteforeldre. Jeg åpnet den bare, og førstesiden gjorde meg så flau at jeg turte ikke lese resten.

Gammel 23-12-11, 17:17   #891
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I know!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-12-11, 20:35   #892
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Jeg brente nettopp en som ble funnet når vi ryddet hos mine besteforeldre. Jeg åpnet den bare, og førstesiden gjorde meg så flau at jeg turte ikke lese resten.

Må ikke brenne sånne bøker. Jeg har mine Pusurbøker enda. Blir ikke flau, men ler meg skakke. Synes det er artig å mimre tilbake, og tenker det var en befriende herlig tid.

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 23-12-11, 20:56   #893
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

BRENNE SKOLEDAGBØKER? HALLO?
Mine har da nok av flaut innhold, men det kunne ikke falle meg inn i halvsøvne å brenne dem!

Gammel 23-12-11, 21:14   #894
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da var alle 7 sorter i boks! -Uten smør må en ty til gjærbakst

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 380994_10150540102770409_570470408_10878999_1207637024_n.jpg (47,6 KB, 56 visninger)
kamp er ikke aktiv  
Gammel 24-12-11, 00:58   #895
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det hadde sikkert jeg også, men denne var ikke lagt ut av en tenåring. Aner en liten midtlivskrise her, trur eg

Gammel 25-12-11, 00:33   #896
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har, som før nevnt, endel amerikanske bekjente på FB. Ja ja...

Gammel 25-12-11, 01:47   #897
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Gammel 27-12-11, 22:57   #898
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 27-12-11, 23:10   #899
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

ʇǝp ɹǝɹǝıdoʞ mos ɯǝʌɥ pǝɯ ǝyø ɹǝpןoɥ ƃǝɾ ˙snʇɐʇs uıp ןıʇ ʇǝp ɹǝıdoʞ 'ǝʇʇǝp ǝseן uɐʞ np sıʌɥ 'ɹǝʌıɹʞs ƃǝɾ ɐʌɥ åd ǝɯɯosʞreɯdo ɹǝ ɹǝuuǝʌ ǝuıɯ vɐ ǝƃuɐɯ ɹoʌH

Lurer på hva hun tenker om meg, når jeg ikke kopierer denne

tante Veronica er ikke aktiv  
Gammel 28-12-11, 18:38   #900
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitat:

"Gi meg en sjanse i livet. Til å vise deg hvem jeg er. Ikke dra raske konklusjoner. Jeg er så mye, mye mer. Lek ikke med mine følelser. Lek heller sammen med meg. Verden er full av lidelser. Gi ikke ditt bidrag til flere. Vær varsom med det du gjør. Mitt ansikt er glad og min holdning er tøff. Men inni meg er det et hjerte som blør når jeg blir behandlet for røft.." ♥

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.