Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Garderobehjelp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-11, 13:11   #23
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobehjelp

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Vi har montert mykje frå IKEA, så det er ikkje noko problem. Eg er meir usikker på tidsbruken, om det er verdt tida det tar å montere sjølv. Vi pusser opp ganske mykje, og då er det jo greit å sette bort dei riktige tinga og gjere dei riktige tinga sjølv.

Jeg brukte bare to ettermiddager på å sette opp en 2 meter garderobe i høst. Da hadde jeg hjelp til stammene, men monterte all innmaten alene.

Jeg kunne fint gjort det på én kveld også, hvis jeg hadde giddet. Det hadde rett og slett ikke falt meg inn å bruke penger på å få det gjort, hvis man vet at man vanligvis klarer å montere IKEA-møbler ellers. Det er virkelig ikke noen big deal, altså.

Det er greit å være to til stammene da, for de er høye og litt uhåndterlige. (Dessuten må man montere dem stående, hvis man ikke har det høyt nok under taket. Og det bør man helst finne ut før man monterer dem.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.