Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Er løpet kjørt for julekort?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-11, 13:11   #21
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er løpet kjørt for julekort?

Fotoknudsen har nå 12h igjen på å nå leveringsfristen "innen 7 dager".

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 13:24   #22
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Du må bruke nfoto neste gang, agenten. Kanskje ikke like fine eller fancy kort (?) men jeg bestilte etter inspirasjon fra denne tråden forrige søndag, og kortene lå i postkassa på onsdag. (om jeg har gjort noe annet enn å se på de siden den gang, ja se det er en annen sak)

Gammel 18-12-11, 13:28   #23
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Ja sånn skjer når alle sier Nfoto og du går og bestiller fra Fotoknudsen. Fikk et julekort fra Nfoto her en dag og likte veldig godt kvaliteten på papiret de har brukt. Man merker at det er fotografer som driver butikken. Fotoknudsen får ikke ta i bildene mine med ildtang engang.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 13:43   #24
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bestilte fra FotoKnudsen i år (ikke ekspress), og det tok laaaangt tid fra de sa at bildene var på vei i posten til jeg fikk de.
Skulle tro de var sendt med brevdue.. Men det gikk tidsmessig, selvom det var på hengende håret.

Gammel 18-12-11, 13:51   #25
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Aldri mer fotoknudsen her heller nei. Det tok nesten en måned fra jeg bestilte til jeg fikk julekortene og kalendrene.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 13:57   #26
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg er fornøyd med nfoto, bestilte torsdag kveld, og de lå i postkassen i går. Bra kvalitet var det også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 15:30   #27
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk bildene fra Apple på tre-fire dager, eller deromkring. Både i år og i fjor.

Gammel 18-12-11, 15:35   #28
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk inn på mailen min for å dobbeltsjekke at jeg ikke overdriver hvor kjappe Apple er. Jeg bestilte kortene kvelden den 13. desember, og hadde dem i postkassa formiddagen den 16. desember. Det kom ikke med Posten. Antageligvis budbil som i fjor.

Gammel 18-12-11, 21:00   #29
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Forstår ikke at så mange av dere tørr å bruke tid inne på nfoto sine sider, de er jo rødlistet når det gjelder sikkerhet.
Går jeg inn der popper det opp warning med en gang.

Gammel 18-12-11, 21:26   #30
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en n i knudsen ...

Men greit, jeg tar selvkritikk der. Null mer sutrings ..

Gammel 18-12-11, 21:42   #31
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ca 10 til overs, greit nok det er bare to barn, men er man desperat ...

Gammel 19-12-11, 16:01   #32
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg er fornøyd med nfoto, bestilte torsdag kveld, og de lå i postkassen i går. Bra kvalitet var det også.

Jøss, det gikk fort.
Jeg bestillte forrige søndag (11.des) og har fortsatt ikke fått mine.
Veldig rart fordi de pleier å være så raske.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 17:16   #33
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Vi venter også på fotoknudsenkortene... Bestilte 9.12 og det står fortsatt "I produksjon" på statusen. :gaaah: Kunne jo laget hjemmelagde kort på kortere tid...

Gammel 19-12-11, 17:28   #34
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi bestilte fra Nfoto , det tok 2 dager før de lå i postkassen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 21:40   #35
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Fikk aldri noen SMS, men da jeg dro innom buttikken i dag hadde de fått dem.
Jeg hadde skrevet god jul og godt nytt år 2011, burde jeg ha skrevet 2012?

Not my best work, må jeg dessverre si, men nå har vi ihvertfall et julekort. Om vi gidder å distribuere noe særlig på dette tidspunktet er uklart ...

Gammel 19-12-11, 21:57   #36
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Syns mange har hatt problemer med fotoknudsen i år.
Vi pleier å bestille fra apple, men denne gang ble det for dyrt. Bestilte fra fotoknudsen og kunne hente kortene etter bare 4 dager, mens en venninne av meg som bestilte samtidig måtte vente 1-2 uker.

Men jeg er mer fornøyd med apple, alle kalenderene ble bestilt derfra og levert på døren.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 22:05   #37
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bestilte fra elitefoto i år, fornøyd med dem, hentet i byen.

Gammel 19-12-11, 22:08   #38
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man skriver årstallet julekortet er fra, ikke skal til.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 22:22   #39
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg venter i spenning, julekortene ble bestilt på lørdag og i dag tikket det inn en epost at de er sendt i dag. Heldigvis ikke så mange som skal sendes, de fleste skal leveres direkte. Og så får det bare være at det blir romjulskort.

Gammel 19-12-11, 22:40   #40
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jøss, det gikk fort.
Jeg bestillte forrige søndag (11.des) og har fortsatt ikke fått mine.
Veldig rart fordi de pleier å være så raske.

De kom i dag, de hadde slått sammen to bestillinger jeg hadde så da regner jeg med at det er derfor det tok så lang tid.
Jeg lagde en egen bestilling for julekort nettopp fordi jeg ville ha de raskt, ønsket ikke at de skulle slå sammen mine bestillinger.

Kvaliteten på kortene var hel tragisk, jeg kommer ikke til å bestille noe mer derfra. Jeg har alltid vært fornøyd tidligere.
Har sendt sur mail, og det er ganske ulikt meg.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.