Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Arthurs julegaverace - en klassiker!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-11, 19:18   #21
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!

Her kan vi heldigvis velge. Vi foretrekker 2d alle sammen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 19:46   #22
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Her kan vi heldigvis velge. Vi foretrekker 2d alle sammen.

Heldig dere. Jeg klagde da jul i blåfjell kom å da ble den sendt hele 2 dager i mini kinoen(70 plasser mens i stor er 400 plasser, og minien sitter man på skrå forhold til skjermen så det er en dårlig sal men ok for barnefilmer) Mens Narnian i fjor til jul og siste pirates filmen fikk vi ikke sett på kino for de ble bare sendt i 3d

:syte:

Gammel 17-12-11, 19:48   #23
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åhh, så bra! Eldstejenta skal ha bursdagskino til uken og da er denne filmen i 3D valgt. :-)

Gammel 17-12-11, 19:51   #24
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Her er det også bare 3 d, utrolig irriterende. Alle barnefilmer kommer i 3 d her.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 21:43   #25
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Denne var virkelig fin, men litt for lang som flere nevner.
Gutta koste seg, men det ble kjedelig på slutten.

Og hva er det med at barnefilmer har enda mer reklame enn voksenfilmer! Jeg blir irritert når det tar nesten 20 min før filmen er i gang altså!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 22:24   #26
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Skryt av vår kino igjen; ingen reklame før filmen sist.

Gammel 18-12-11, 11:42   #27
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde en helt annen opplevelse enn HI. Jeg synes den var platt og forutsigbar og gav meg hverken latter eller julestemning. Ikke det dårligste jeg har sett, men heller ikke så langt unna.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 11:50   #28
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg og frøkna og hennes venninne så denne på kino for noen dager siden og jeg synes den var herlig og morsom. Jentene storkoste seg! Vi så den i 3d.

Gammel 18-12-11, 11:51   #29
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Denne tenkte jeg å ta ungene med på til uka. Høres bra ut at den har litt for voksne også.

Gammel 18-12-11, 11:54   #30
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Vi likte den kjempegodt, hele familien. Vi skal nok helt sikkert kjøpe DVD-en når den kommer, ungene mente at det var den morsomste julefilmen de har sett.

Gammel 18-12-11, 12:49   #31
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg lurer på om jeg skal se den med ungene når vi er i Tromsø. Lillebror er 3.5 og er noe uforutsigbar når det gjelder å sitte i ro å se på film, men vi kan jo prøve.

Gammel 18-12-11, 12:51   #32
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips. Billetter på denne blir adventskalendergave i morra

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 13:14   #33
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Denne fikk storebror billett til i kalenderen i dag. Synd det er pappaens tur til å være med.

Gammel 23-12-11, 13:55   #34
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så den i dag med ungene! For en fantastisk julefilm. Jeg lo så jeg gråt, bokstavlig talt. Ungene lo også høyt. I motsetning til Ulvefar kan jeg nesten ikke vente til den kommer på dvd.

Så den i 3D. I dag gikk den bare i 3D, ellers hadde vi sikkert gått på 2D. 3D fungerte helt OK.

Stigs nissedrakt? Jeg ler ennå.

Gammel 23-12-11, 16:07   #35
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Vi så denne i går. Kjempefin - og morsom - film. Også alle juletrærne, da! Juletreskjegg. Militæruniform med juletremønsterkamuflasje. "Jeg trenger bare tre tapebiter".

Gammel 23-12-11, 16:10   #36
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må ha misforstått noe, for jeg synes den i beste fall var sånn passelig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 16:25   #37
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Vi så den i går, lillebror sovnet før den begynte, så våknet han, så en stund før han måtte på do, det rakk han ikke så han tisset seg ut. Når han var ferdigskiftet så var han også ferdig med filmen, så for han var det ingen stor suksess. Jeg og storebror likte filmen godt, og jeg tror det er en film vi kjøper når den kommer på dvd.

Gammel 23-12-11, 17:05   #38
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Jeg gleder meg sånn til å se den igjen på DVD neste år!

Gammel 23-12-11, 17:54   #39
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Lillebror satt som et tent lys hele filmen. Han rakk jo ikke engang å spise av godteriet. Jeg lo så jeg grein et par ganger, men alle disse julereærne fikk jeg ikke med meg. Storebror syns den var helt grei

Gammel 27-12-11, 23:30   #40
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne var helt herlig! Til og med Star Trek klarte de å lure inn, og la dere merke til "Matrix"-bakgrunnen, den med sånne "regnende tall" bak teksten på slutten? Bare at med div. "regnende" julegaver istedetfor

Og den stakkars blånne Rudolf da, jeg lo så jeg hikstet.

Lillegutt satt som et tent lys og lo høyt flere steder, han og.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.