|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!
Heldig dere. Jeg klagde da jul i blåfjell kom å da ble den sendt hele 2 dager i mini kinoen(70 plasser mens i stor er 400 plasser, og minien sitter man på skrå forhold til skjermen så det er en dårlig sal men ok for barnefilmer) Mens Narnian i fjor til jul og siste pirates filmen fikk vi ikke sett på kino for de ble bare sendt i 3d
![]() |
#23 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Åhh, så bra! Eldstejenta skal ha bursdagskino til uken og da er denne filmen i 3D valgt. :-)
![]() |
#25 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Denne var virkelig fin, men litt for lang som flere nevner.
![]() |
![]() |
#27 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Jeg hadde en helt annen opplevelse enn HI. Jeg synes den var platt og forutsigbar og gav meg hverken latter eller julestemning. Ikke det dårligste jeg har sett, men heller ikke så langt unna.
![]() |
#28 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Jeg og frøkna og hennes venninne så denne på kino for noen dager siden og jeg synes den var herlig og morsom. Jentene storkoste seg! Vi så den i 3d.
![]() |
#29 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Denne tenkte jeg å ta ungene med på til uka. Høres bra ut at den har litt for voksne også.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Vi likte den kjempegodt, hele familien. Vi skal nok helt sikkert kjøpe DVD-en når den kommer, ungene mente at det var den morsomste julefilmen de har sett.
![]() |
#31 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Jeg lurer på om jeg skal se den med ungene når vi er i Tromsø. Lillebror er 3.5 og er noe uforutsigbar når det gjelder å sitte i ro å se på film, men vi kan jo prøve.
![]() |
#32 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Takk for tips. Billetter på denne blir adventskalendergave i morra |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Denne fikk storebror billett til i kalenderen i dag. Synd det er pappaens tur til å være med.
![]() |
#34 |
Etylbarbital
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Jeg så den i dag med ungene! For en fantastisk julefilm. Jeg lo så jeg gråt, bokstavlig talt. Ungene lo også høyt. I motsetning til Ulvefar kan jeg nesten ikke vente til den kommer på dvd.
![]() |
#35 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Vi så denne i går. Kjempefin - og morsom - film. Også alle juletrærne, da!
![]() |
#36 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Jeg må ha misforstått noe, for jeg synes den i beste fall var sånn passelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Vi så den i går, lillebror sovnet før den begynte, så våknet han, så en stund før han måtte på do, det rakk han ikke så han tisset seg ut. Når han var ferdigskiftet så var han også ferdig med filmen, så for han var det ingen stor suksess. Jeg og storebror likte filmen godt, og jeg tror det er en film vi kjøper når den kommer på dvd.
![]() |
#39 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Lillebror satt som et tent lys hele filmen. Han rakk jo ikke engang å spise av godteriet. Jeg lo så jeg grein et par ganger, men alle disse julereærne fikk jeg ikke med meg. Storebror syns den var helt grei
![]() |
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Denne var helt herlig! Til og med Star Trek klarte de å lure inn, og la dere merke til "Matrix"-bakgrunnen, den med sånne "regnende tall" bak teksten på slutten? Bare at med div. "regnende" julegaver istedetfor |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|