Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får barnet/barna til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-11, 19:36   #101
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Eldste får ski, skisko og staver og en bukse.
Mellomste får snowracer og playmo veterinærkontor.
Minste får en kasse med brukt duplo (gravemaskin, thomastog, sementbil +++)

De får ikke til lik pris, eldste sin gave kostet 899kr, og bukse kr 99. Mellomste sin kostet 249kr + 299kr. Minste sin kostet 500kr.

Her er det endringer ser jeg. Eldste sprakk milten i snowracerulykke i forrige uke, så han får ikke ski, siden det er null fysisk aktivitet på 6 mnd. Mellomste får derfor heller ikke snowracer, han kan låne storebror sin de få gangene det blir aking i år, selv om pappaen nå fordømmer aking....
Så eldste får laptop (bursdagsgave + julegave, samt julegave fra svigers). Koster 2999kr. Og så får han en bukse da, samt en pakke med legotechnic til 99kr tenker jeg.
Melloste får playmobile veterinærkontoret, men så vet jeg ikke hva mer... Kanskje DS spill eller legopakke. Og bittelitt fra nissen.
Minste får i tillegg til duploen mikkemus klubbhus bil av nissen. Fått brukt av ei venninne

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 19:47   #102
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trettenåringen får gavekort, elleveåringen får fotballkamp i England og en ny ledning til gitaren, femåringen får radio som leser usb sånn at hun kan høre på lydbok på rommet, toåringen får duplo og en minnepinne med sanger som hun kan spille på søsterens radio eller den vi har på kjøkkenet.

Gammel 14-12-11, 20:00   #103
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Eldste får mobil, silikondeksel til mobilen, en mattermos, slalomhansker og sikkert noe klær
Lillebror får iPod Touch, deksel og mappe/veske til å ha den i, mattermos, slalomhansker og sikkert noe klær eller noe Geomag.

Gammel 17-12-11, 02:29   #104
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Eldste får Bergans dunjakke av oss, Kaleidogøy (noe klossespillgreier fra Sjarmtroll) av søsknene og Bratz av nissen.
Mellomste får drill og boks med bits av oss, campingtreleker fra Sjarmtroll av søsknene og lego brannstasjon av nissen.
Minstemor får dokke av oss, matstol i tre til dokka av søsknene og batteridreven kanin () av nissen.

Alle tre får det de ønsker seg og kommer til å bli kjempeglade! Gleder meg til jul

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.