Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-11, 09:48   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg er nok et hakk under det, Blå, her er nemlig ikke alle julekortene sendt enda.

De julegavene som skal sendes, er sendt, med unntak av min manns farfar, som pleier få en konfekteske, men jeg vet ikke helt hva mannen tenkte, jeg sendte ham på post-i-butikk i morges med liste over hva som skulle sendes og kjøpes, men han droppet den til bestefaren, ville visst sende et julebrev og legge ved julekort, om jeg forsto ham rett i telefonen. Greit for meg, min farmor får en felles bildekalender med oldebarn fra oss alle, hun vil ikke ha noe som helst, så da ordner vi det sånn.

Men altså, resten av gavene er sendt, og de julekortene som jeg sendte i en bunke til min mor (for hun skal på "vi deler julegaver og julekort"-samling hos sin søster over helga, så da skal hun dele ut mine også. Men de julekortene som skal ha adresse og frimerke hver for seg, de skal jeg ordne i dag og sende i morgen, for jeg orket rett og slett ikke begynne å verifisere adresser og styr i natt, jeg var i seng etter ett. Da hadde jeg pakket julegaver, ordnet de julekortene som skulle sendes, og måttet pakke opp ene julegaven, ta den ut av esken og pakke den på nytt, for at vi skulle få plass i den store papp-esken det skulle sendes i... Mannen laget til og skrev ut kalendere og julekort, så pakket jeg dem etterhvert som de ble ferdig.

Så vi har altså havnet et par dager på etterskudd i forhold til min plan. Men fortsatt mener jeg at alle julegaver og alle julekort skal komme frem i tide. Treet er pyntet, vi har ikke planer om å pynte stort mer, julebaksten er vi ferdig med, og halvveis spist opp.

Vi skal forhåpentligvis lage litt julesnop en dag, kanskje i helga. Også må vi ordne de gavene som mangler. Mannen bestemte seg for at han vil ikke ha nytt kamera til jul likevel, så da må jeg ut og kjøpe gave. Han har ønsket seg en cardigan han så på cubus, men de har ikke i hans størrelse i noen av fargene, og den andre cubus jeg var på fant jeg dem ikke i det hele tatt, så da er jeg litt lost. Han får et års abb på Pondus da, men det er liksom litt sånn ved siden av, alternativt hadde han jo kjøpt dem hver uke, så jeg har ordnet abb, han fikk som julegave et år, også får jeg bare ny faktura en gang i året, og sier han får det en gang til (eller, jeg får tilsendt gavekort om jeg ber dem om det)

Det blir nok jul i år også, vi er relativt i rute, nå er det egentlig å begynne å tenke på å vaske klær som skal være med, fastslå at vi har alle deler til alle antrekk (må sjekke med min bror ang bunadskjortebody, ja!) og forberede oss på å reise. Avreise om 6 dager.

Gammel 16-12-11, 15:02   #2
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

70 julekort, Appelsin?

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.