|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#301 |
|
Permakulturell
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
Da overlater jeg det til alle.
|
|
|
#302 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, barnehagens ordre. Men det er finfint for en sjuske som meg, for jeg slipper jo å kjøpe inn, sjekke om det passer, vaske, lete fram fra hvor det nå var jeg pakket de vekk 14. des i fjor. Stryking er ok. |
|
|
|
|
|
#303 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?...
05 og 07 Sist redigert av Elise : 16-12-11 kl 22:02. |
|
|
|
|
|
#304 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har sendt to lass med pakker i dag! Det betyr at jeg er i gang med julegaver, passer bra siden jeg alene med barna neste uke. Hadde vært greit om jeg slapp å ta dem med på Toys'R Us 22. for å kjøpe gaver til dem.
|
|
|
#305 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg er en rutinert sinke etterhvert. For jeg er ikke det minste stesset over at jeg ikke er i gang med det store pakkeracet. Jeg har klart det på to dager før, så jeg satser på at jeg klarer det igjen.
|
|
|
#306 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Sinke melder seg. Hvor blir det av julekortene jeg har bestilt? I produksjon..
|
|
|
|
#308 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har bestilt julekort. Just nu. De har ikke kommet enda. |
|
|
|
|
|
#309 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Hadde garantert slått an. Smart forretningside. Hvorfor har ingen tenkt på det?
|
|
|
|
#310 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Fine lucia jenten Elise
|
|
|
|
#311 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har bestilt, fått og skrevet julekort. Og googlet adresser til den store gullmedaljen. Nå gjenstår kun de to store hindrene kjøpe frimerker og putte i postkasse.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#312 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Googling av adresse funka dårlig for et par år siden, folk flytter jo uten å fortelle det til google og greier.
|
|
|
#313 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har faktisk fått kjøpt noen julegaver!
|
|
|
#314 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Etter at jeg satte på hvit overdel og rød longs i dag gikk tassen ut i stua til sin storesøster som elskverdig nok lot ham få åpne sjokoladekalenderen tidlig i dag. En julesinkesjuske som meg har virkelig ikke alternativt antrekk når det eneste nissete er nedklint med sjokolade, så nå innser jeg at det bare får være som det er. Neste år skal jeg ønske meg en assistent med skjikkelig organiseringstalent til førjulsgreia, så kan jeg bare sjuske i fred.
|
|
|
#315 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Denne sinkesjuska har tatt juleferie, og har dermed klart å sende julekortene (de med sommerbilder på) (om det ble riktige adresser trenger vi ikke snakke om - satser hardt på at de som har flyttet har vett til å omadressere posten sin), kjøpe nesten alle julegavene og bake 80 rundstykker.
|
|
|
#316 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Så mye dere har ordnet! Jeg har tatt det ganske med ro helt til nå, jeg. Hvilket betyr at mitt barn var det eneste i barnehagen uten hvitt Luciaantrekk.
|
|
|
|
#317 |
|
Vaklende
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Ingen av dere har noe i denne tråden å gjøre lenger. :tsktsk: |
|
|
|
|
|
#318 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg er null stresset. Hva er det som egentlig TRENGS å gjøres før 22.desember? INGENTING!
|
|
|
#319 |
|
Dig for victory!
|
Nemlig. Jeg pynter jo ikke før lille julaften likevel. Ok, da, vi har visst adventsstake også. Men jul - se, det har jeg ikke tenkt så mye på ennå.
|
|
|
|
#320 |
|
This is normal!
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har ikke fikset julekort, ikke kjøpt julegaver, ikke bakt en eneste kake og mangler fortsatt kasseroller for å få laget julemiddag. Det er lenge til 20. desember.
Sist redigert av noen : 15-12-11 kl 11:55. |
|
|
|
![]() |
|
|