Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jobbreisefolk

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-11, 22:41   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jobbreisefolk

Når man reiser mye ifm jobb, hva er da lurt å eie og å ha med?

Jeg er på utkikk etter gave til mannen, og etter å ha lest tråden hva man skal gi partneren til jul x antall ganger, er jeg litt klokere. Han skal reise mye ifm den nye jobben, så da kan jeg utnytte det. Så toalettveske er på lista. What else? Hva er genialt å ha i kofferten?

Gammel 14-12-11, 22:42   #2
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jobbreisefolk

Skal han fly? Min mann elsker sin lille samsonite koffert.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 22:46   #3
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker å organisere klærne i mindre poser. Feks undertøy i en, sko i en, skittentøy osv. Jeg har noen tøyposer til dette. Jeg liker aller best de som har glidelås. Det finnes slike poser feks på Nomaden.

Gammel 14-12-11, 22:46   #4
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, her må eg abonnere, ser eg.

Gammel 14-12-11, 22:51   #5
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis han bruker skjorter så er en sånn oppbevaringsmappedingsus fra Swiss veldig fin. Packmaster tror jeg den heter.
Mannen min bruker den mye, særlig når han trenger ferdig strøket skjorte med en gang han er framme.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 22:52   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjennomsiktig toaettveske, slik at man kan sende den rett gjennom sikkerhetskontrollen, er genialt. Min far, som reiser mye ble svært begeistret for den han fikk av meg for et par år siden.

Ellers: beholdere som tar under 100 ml, slike som man kan ha toalettartikler i.

En god koffert er gull verdt. For folk som reiser mye, anbefaler jeg skikkelig vare: Samsonite er aldri feil. Personlig sverger jeg til TravelPro, som er litt røffere i designet, men av samme kvalitet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 22:58   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En unik luggage tag til sin uunike Samsonite-koffert?

Gammel 14-12-11, 23:00   #8
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

En skikkelig trillekoffert i håndbagasjestørrelse Jeg er knallfornøyd med min TravelPro.

Gammel 14-12-11, 23:01   #9
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Travelpro trillekoffert! Jeg elsker min, kjøpt på anbefaling av en bekjent som er pilot. Bruker han pensko i jobben? Kalosjer fra Swims da kanskje - det reduserer jo pakkevolumet hvis han kan komme unna med et par sko mindre.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 23:55   #10
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Min mann reiser ikke en plass uten sitt noise reduction head set. De er Angivelig verdt sin vekt i gull.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 00:15   #11
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Det viktigste er at kofferten veier minimalt. Miniflasker av Deo, barberskum, lotion, hårskum. Jeg har en egen gjennomsiktig toalettmappe til dette formålet. Skoposer, en god bok, sudokohefte (har alltid det i veska når jeg skal ut å fly), strykefrie skjorter. Evt den kombinerte trillekofferten til Swiss som er koffert, databag og dokumentmappe i ett. Her får man plass til alt man trenger for ett døgn eller to på hotell. Den ønsker jeg meg hver gang jeg driver og pakker og har 3 kolli å lempe på. Kanskje du finner noe her: http://www.handysize.no/ Det er en type reis-smart-butikk.

Sist redigert av Fløyel : 15-12-11 kl 00:37. Årsak: tillegg
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 00:29   #12
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg så mange av mine mannlige kollegaer hadde denne kortholderen, så jeg kjøpte en slik til min særdeles kresne mann, og han elsker den!
Kjøp evt en i skinn.

På private reiser har jeg alltid med meg en baggasjevekt.

Gammel 15-12-11, 00:32   #13
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skriver under på TravelPro trillekoffert i kabin-størrelse, gjennomsiktig toalettveske på nøyaktig 1 liter samt tøyposer - en til undertøy, en til skittentøy, en til sko etc.

Ellers kjøpte jeg iPad til tross for liten og nett laptop, og jeg elsker den når jeg er på reise. Kan ha med meg så mye dokumenter som helst, har oversikt og den starter umiddelbart, noe som er praktisk på flyreiser. På iPaden har jeg også SuDoku, musikk etc, og headset er et must.

Gammel 15-12-11, 00:41   #14
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Denne var genial!
http://www.handysize.no/produkter/ju...keekspert.aspx

Gammel 15-12-11, 00:56   #15
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Min mann reiser ikke en plass uten sitt noise reduction head set. De er Angivelig verdt sin vekt i gull.

Veldig godt tips! Vi har to sett med slike, og vi sloss om å bruke de når vi er på tur hele familien. Vi har fra Bose og Phillips, og de fra Bose er best. Det er også de som mannen har liggende i sin datasekk, klar for tur.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 05:35   #16
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Personlig sverger jeg til TravelPro, som er litt røffere i designet, men av samme kvalitet.

Hvem selger disse, Teo?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 07:16   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hvem selger disse, Teo?

Jeg mener at jeg kjøpte mine på Morris i Trondheim, men det er 7-8 år siden nå, og jeg vet ikke om de fører dem lenger. (Og de er like fine fortsatt.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 08:31   #18
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg mener at jeg kjøpte mine på Morris i Trondheim, men det er 7-8 år siden nå, og jeg vet ikke om de fører dem lenger. (Og de er like fine fortsatt.)

Jeg prøvde å se på listen over forhandlere på hjemmesiden til TravelPro, men der var det ingen norske forhandlere i det hele tatt, det var derfor jeg spurte.

Det er selvfølgelig et godt tegn at de er like fine så lenge etterpå. Det får være et tips til neste utenlandstur da kanskje.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 08:34   #19
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min TravelPro kommer også fra Morris og er like fin etter 7-8 års bruk. Jeg var tidligere en skikkelig koffert-dödare, men TravelProen tåler tilsynelatende alt.

Gammel 15-12-11, 08:39   #20
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte også min Travelpro på Morris for ca 7 år siden. Ser strøken ut i dag. Jeg har lagt merke til av velidg mange piloter og flyvertinner har Travelpro.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.