|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#821 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2En mann var lut lei av å gå på jobb hver eneste dag mens kona bare gikk hjemme. Derfor la han seg på kne og ba en aftenbønn: Kjære Gud, jeg går på jobb og sliter vettet av meg seks dager i uken mens kona bare går hjemme og suller. Jeg vil gjerne bytte plass med henne, bare en eneste dag. Gud oppfylte mannens ønske, og neste morgen våknet han i sin kones skikkelse. Han sto opp og; laget frokost til ektefellen, vekket ungene, fant frem klærne deres, ga dem frokost, laget matpakke, kjørte dem til skolen, leverte familiens klær til rens, handlet grønnsaker, kjørte hjem, satte grønnsakene i kjøleskapet, betalte alle regninger og førte familieregnskap. Så tømte han kattedoen og badet bikkja, redde opp alle sengene, vasket tøy, støvsuget og vasket kjøkkengulvet. Så kjørte han til skolen, hentet ungene, lyttet til kranglingen deres i baksetet, laget mat til dem og strøk klær. Kl. 16:30 var det å skrelle poteter, lage middag, vaske opp, rydde kjøkkenet, ta tøyet ut av vaskemaskinen, bade ungene og få dem til sengs. Ni om kvelden var han utmattet, men dagens plikter var langt fra overstått. Nå måtte han lide seg gjennom en omgang sex uten å klage...... Da han våknet neste morgen, knelte han ved sengen og sa: Kjære Gud, jeg fatter ikke hva jeg kan ha tenkt da jeg misunte min kone hjemmetilværelsen!Vær så snill, la meg bli til mannen i familien igjen. Mitt barn, du har fått din lærepenge, sa Gud. Derfor skal jeg gjerne forvandle deg igjen. Men...................du må nok vente i ni måneder!! ................du havnet nemlig på tjukken i går kveld!!
|
|
|
#822 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Og poenget var?
|
|
|
|
|
#823 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2At hvis du ikke kopierer den til statusen så tar du ikke vare på familien og vennskap.
|
|
#824 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
Oi... Då er eg ein dårleg venn. Alt var så mykje lettare før, når vi slapp å målast etter kor mange <3 vi klarte teikne. |
|
|
|
|
#825 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Akk ja... Ikke tar vi vare på familien heller.
|
|
#826 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg er spesielt glad i den "Husker du hvor vi møttes"-versjonen.
|
|
|
#829 |
|
På lukket avdeling
|
|
|
#832 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Denne synes jeg var veldig betegnende.
|
|
#834 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Den var fin Flubby
|
|
#836 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg er norsk statsborger, bor i Norge med mitt norske pass og snakker det norske språk. Jeg veiver stolt det norske flagget på 17 mai og har brukt bunad mer enn èn gang i livet. Jeg feirer påske og julaften etter norske tradisjoner. Jeg elsker mitt lille land, så pokker'n om noen skal ta fra meg nisselua mi! |
|
|
|
|
#837 |
|
Crazy Cat Lady
|
Jeg tror jeg ville svart at det kan se ut til at vedkommede har dratt den nisselua lengere ned enn hva godt er altså.
|
|
|
#838 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#839 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Å jeg blir så irritert av slikt tull! Det står ingen steder i alle artiklene om denne saken at det er muslimer som har krevd at nisseluene må vekk! Det er rektor på EN skole som har funnet på dette! |
|
|
|
|
#840 |
|
One of These Days
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg fant denne hos en venn og kopierte den. |
|
|
![]() |
|
|