|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#84 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: De styggeste julesangene du vet?
"Jeg kommer snart igjen" rinner meg i hu.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: De styggeste julesangene du vet?
Og da gjerne fremført av Hanne Krogh eller Wenche Myhre aka Die Wencke som i god, tysk tradisjon klarer å lage ompa av det meste: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
|
#86 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De styggeste julesangene du vet?Jeg er en syngedame, sang i kor i mange mange år som barn. Det er ingen STYGGE julesanger, men det er mange stygge utgaver. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: De styggeste julesangene du vet?Jeg er også syngedame; jeg synes virkelig det finnes stygge sanger. I hvertfall til det motsatte er bevist. Den som klarer å lage en vakker utgave av "Her kommer julenissen" skal få Se&hørs Jule-CD 2004 i premie av meg. (Kilde: youtube.com)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|