Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-11, 20:32   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

enda to gaver i boks i dag, og mannen mener at også svigerfar sin er i boks når han bare bestemmer seg for hvilken av disse "glemte å avbestille"-bøkene som passer best for faren.

Da er det bare min til ham, hans til meg, vår til vår datter, og farmor sin til oss, også et par sånne "småting til ei tante", ja og konfekteska til hans bestefar. Jeg føler vi har kontroll.

Treet er pyntet. Noe særlig annen pynting tror jeg ikke det blir, vi er jo ikke hjemme i jula. Skulle sette opp krybba med Knerten i dag, men det får bli i morgen, for vi glemte det.

Men julekortene, DER er jeg litt på etterskudd ja.

Også, forresten, julegavene Knerten skulle lage er ikke laget, han var ikke inspirert til å tegne viste det seg... og vi venter på et par av krusene med bilde av Mikro, som måtte lages nye da de hadde sviktet i produksjonen. Også er det vel et barnehagebilde til min bror som må pakkes. Ja, også lage fotokalenderene. Søren da, det var visst mer enn jeg trodde, jeg er visst på etterskudd så det blir snart sjusketråden på meg også... Bare at DER er man visst ikke velkommen når man har gjort en god del ting allerede, og lagt planer for mer, og dertil faktisk sender julekort som kommer frem før jul?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.