|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#421 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderDa har vi endelig kommet ajour igjen.
![]() |
#422 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderHvorfor har Fru Komfurie gulrøtter over øynene, Tangina?
![]() |
![]() |
#423 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderÅh, denne tråden er helt vidunderlig. Men har det vært om å gjøre å lage så stygge greier som mulig?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderKanskje fru Komfurie er med i et forsøk på å normalisere stressa, kjeftende, kakebakende mødre? De er jo kanskje for mange en naturlig del av førjula?
![]() |
#425 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender
Litt fremmed for ungene mine. I hvert fall det med kakebakende. Og jeg pleier ikke ha gulrøtter over øynene.
![]() |
![]() |
#426 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderGud i bua, vi ligger etter ... Travelt både onsdag og torsdag, og fredag stakk ungene til pappaen, og ikke kom de hjem igjen før leggetid i kveld heller, så nå sitter jeg her og skal liksom lage figurer for onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag!!
![]() |
#427 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Vi og. Har ikke laget en ting i helgen. Jeg vurderer å ansette min nylig pensjonerte nabo som julekalender-bygger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderFram med vinflasken, Absalone.
![]() |
![]() |
#429 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderDet hadde vært vindunderlig om det var lagt inn noen pauser i denne kalenderen. "I dag skal Mixit, hr Godteskuff og Komfyrie slappe av uten å gjøre noen anskafelser av noe slag. "
![]() |
#431 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderVi har vært på Panduro idag til ære for denne tråden og kjøpt en eske med "gjør-det-selv-figur". |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderBestemor hadde sikkert blitt veldig glad for en limpistol!
![]() |
#433 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderHot Lips, jeg tør ikke. Limpistol kombinert med litt senilitet og en sjelvende hånd kunne fort gjøre om damene i bridge-klubben til ufrivillige pøntehubroer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Stiv
|
Jeg synes å skimte at Tangina allerede har funnet fram sin vinflaske. :myser på takpynten i verkstedet:
![]() |
![]() |
#436 |
kissable
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderOh, my. Vi prøver å komme ajour, men det er ikke så lett. Bokstavklossene var akkurat så mye pirk og dill som forventet. Og da vi kom til fru komfurie, viste det seg at vi manglet den påkrevde melkekartongen. Mannen mente han kunne improvisere, og tok over prosjektet med friskt mot. Men nå kom Snuppa akkurat ut og sa at jeg må finne en øl til pappa, for de mangler en kork...
![]() |
#437 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderJeg må drikke opp en flaske vin for å lage Redd Barna-julepynt. Pussig.
![]() |
![]() |
#439 |
kissable
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderOjsann. da kan jeg forberede meg på en lettere bedugget mann i kveld, skjønner jeg.
![]() |
#440 |
www.bomulls.no
|
Én flaske??? Jeg hadde en flaske på lørdag ...det kommer garantert til å gå med flere!!!
![]() |
Emneord |
julepakkekalender, julepøntehubro, klassiker-nominert, limpistol, panduro, redd barna, shane |
|
|